خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت آبفا استان کرمانشاه:

مصرف آب در روزهای پایانی سال به اوج خود می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۰۳

در روزهای پایان سال مصرف آب به اوج خود خواهد رسید.

سرپرست شرکت آبفا استان کرمانشاه، از افزایش 20 درصدی مصرف آب در ماه پایانی خبر داد و گفت: در روزهای آخر سال میزان مصرف آب 20 تا25 درصد افزایش می یابد و حتی در روزهایی پایانی شاهد افزایش 40 درصدی مصرف آب هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه،رضا کرانی با اشاره به افزایش مصرف آب در روزههای پایانی سال گفت: مردم باید سعی کنند در این زمان که مصرف آب افزایش پیدا می کند با صرفه جوی و مصرف درست و بهینه از مصارف غیر ضروری جلوگیری کنند که از قطع آب پیشگیری می کنند.

سرپرست شرکت آبفا استان کرمانشاه، ساعت 7 تا9 صبح، 12 تا14ظهر و 21تا 23 شب را ساعات پیک مصرف آب عنوان کرد و از شهروندان خواست در این ساعات مصرف آب را کاهش دهند و حتی المقدور مصارف را به غیر از این ساعات موکول کنند.

وی گفت: در ایام پایانی سال با ایجاد کشیک نیروهای شرکت آب و فاضلاب در سطح استان به حالت آماده باش در می آیند تا در صورت بروز مشکلی سریعاً اقدام نمایند تا همشهریان دچار مشکل نشوند.

کرانی از همه شهروندان خواست تا با مصرف بهینه و درست آب در ایام پایانی سال این شرکت را در ارایه خدمات هر چه بیشتر یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز