خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه:

اجرای پروژه های مسکن مهر کرمانشاه کند نشود

asdasd

اجرا پروژه های مسکن مهر استان روند خوبی داشته و نباید اجازه دهیم این روند کند شود.

ایلنا - کرمانشاه: معاون استانداری کرمانشاه، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: مسکن مهر در استان کرمانشاه با یکی، دو سال تاخیر شروع شد، اما با سرعت خوبی جلو رفت و این عقب ماندگی جبران شد و اکنون نیز باید با‌‌ همان سرعت تا به نتیجه رسیدن پروژه‌ها جلو رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حیدر مطاعی افزود: همه باید تلاش کنیم مشکلات موجود در مسیر اجرا پروژه‌های مسکن مهر استان مرتفع گردد.

مطاعی با بیان اینکه شرکت‌های خدمات رسان استان در اجرا پروژه‌های مسکن مهر عملکرد مطلوبی داشته‌اند، گفت: خوشبختانه در استان کرمانشاه خدمات زیربنایی همچون آب، برق، گاز و... در پروژه‌های مسکن مهر با روند خوبی اجرا می‌شود. ضمن اینکه در پروژه‌های مسکن مهر استان احداث مسجد، مدرسه و مراکز درمانی نیز دیده شده و در حال احداث می‌باشند.

وی تاکید کرد: تمام دستگاه‌های مربوطه باید کمک کنند تا پروژه‌های مسکن مهر استان با سرعت مناسبی به اتمام رسیده و تحویل صاحبانشان گردد.

در این جلسه گزارشی نیز از وضعیت اجرا پروژه‌های مسکن مهر استان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر ارائه و عنوان شد ساخت بیش از ۴۶ هزار واحد در این شهر‌ها در زمینی به مساحت ۴۱۴ هکتار شروع شده که سفت کاری ۴۰ هزار واحد تمام شده و ۲۹ هزار واحد مراحل پایانی نازک کاری را طی می‌کنند.

همچنین اعلام شد تاکنون ۸۵۱ میلیارد تومان تسهیلات ساخت به این واحد‌ها پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز