خبرگزاری کار ایران

فرماندار سرپل‌ذهاب:

13 طرح کشاورزی با ایجاد 13 فرصت شغلی تصویب شد

asdasd

13 طرح کشاورزی با ایجاد 13 فرصت شغلی و اعتبار یک‌هزار و 234 میلیون ریال در شهرستان سرپل‌ذهاب تصویب شد.

سرپل ذهاب ـ ایلنا: فرماندار سرپل‌ذهاب در جلسه توسعه کشاورزی شهرستان سرپل‌ذهاب با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها در مجموع 13 فرصت شغلی ایجاد می‌کند، گفت: برای اجرای این طرح‌ها یک هزار و 234 میلیون ریال اعتبار تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرل ذهاب، میرزامراد پیرو با اشاره به عملکرد مناسب کار گروه توسعه کشاورزی این شهرستان تاکید کرد: در مجموع در یک‌سال گذشته تعداد 377 طرح با اعتبار 154 میلیارد و 797 میلیون ریال در سرپل‌ذهاب تصویب شده که این طرح‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: تاکنون 10 هزار و 32 هکتار عرصه ملی برای واگذاری به متقاضیان بخش کشاورزی با اولویت دانش آموختگان کشاورزی شناسایی شده که 300 هکتار این اراضی به حاشیه سد شهدای گمنام اختصاص داده شده و 125 هزار متر مربع زمین نیز برای ایجاد واحدهای صنعتی اختصاص داده شده است.

پیرو گفت: آب تخصیص داده شده به این طرح‌ها در مجموع 877 لیتر در ثانیه است که 150 لیتر در ثانیه از سد شهدای گمنام و 700 لیتر در ثانیه از سامانه گرم‌سیری و 27 لیتر در ثانیه از منابع آبی روستای بابا اسکندر اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: رتبه سرپل‌ذهاب به لحاظ عقد قرارداد طرح‌های مصوب نسبت به سایر شهرستان‌های استان کرمانشاه، چهارم و به لحاظ پرداخت تسهیلات رتبه سوم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز