خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات حزب مردم سالاری شعبه کرمانشاه:

حزب مردم سالاری در بحث انتخابات شوراها با قدرت وارد می شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۸۶

حزب مردم سالاری با تمام نیرو، در بحث انتخابات شوراها با قدرت وارد می شود.

رئیس ستاد انتخابات حزب مردم سالاری کرمانشاه گفت: حزب مردم سالاری کرمانشاه براساس مصوبات شورای مرکزی در بحث انتخابات شوراهای شهر و روستا به عنوان نماد بارز مردم سالاری وارد می شود و سعی می کند مردم فهیم استان را در انتخاب افراد اصلح و توانمند با سوابق روشن یاری و همراهی نماید.

بهرامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرد: امیدواریم مردم خوب کرمانشاه با یک برنامه حساب شده و انتخابی عقلانی و نه احساسی مقدمات حضور افرادی مناسب به عنوان نمایندگان خود در شوراهای شهر و روستا را فراهم کنند.

این عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: متاسفانه در کرمانشاه بر خلاف دیگر استانها، همیشه در بحث انتخابات بخصوص شوراها دچار آفت هایی قابل لمس شده است که یکی از این مشکلات حضور بی حساب و کتاب نفرات زیادی است که خود را شایسته حضور در این عرصه می دانند و فضا را بر مردم برای انتخاب اصلح تنگ می کنند.

وی توسل به جذب رای مردم به هر وسیله ای ولو غیرقانونی و غیرشرعی را از دیگر مشکلات پیش رو دانست و عنوان کرد: متاسفانه این روند روز به روز بیشتر و نمایان تر می شود.

بهرامی در پایان افزود: حزب مردم سالاری کرمانشاه در حال رایزنی با تعدادی از بزرگان و افراد توانمند است تا بتواند از بین کاندیداهای موجود افرادی شاخص و توانمند را ضمن احترام به دیگر کاندیداها به مردم شریف استان کرمانشاه برای انتخاب توسط آنها معرفی نماید و امیدواریم ثمره دقت و عقلانیت مردم چیزی جز سربلندی کرمانشاه و کرمانشاهیان نباشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز