خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۸۰

بساطعلی نیازی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه، جانشین حسن رضا مجاهد‌پور شد.

ایلنا-کرمانشاه: مراسم تودیع و معارفه مراسم انتصاب رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان صحنه با حضور اسماعیل احمدی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برگزاری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از صحنه، در ابتدای این مراسم، اسماعیل احمدی ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای امور و وضعیت کتابخانه‌های استان و اشاره به جایگاه فرهنگی شهرستان صحنه گفت: شهرستان صحنه، جا برای کار فرهنگی بیشتری دارد و انتظار ما این است با حضور آقای نیازی روند توسعه، فرهنگ کتاب و کتابخوانی سریع‌تر شود.

وی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه در راستای توسعه کتابخانه‌های مشارکتی گفت: در این زمینه از انجام هر کاری که بتوانیم انجام دهیم دریغ نخواهیم کرد و تمام منابع و محتوای این کتابخانه‌ها، شامل کتاب و نشریات را تامین خواهیم کرد.

احمدی ضمن ابراز این موضوع که، مخاطب اصلی نهاد کتابخانه‌های عمومی عموم مردم هستند، گفت: ما در خدمت تمام اقشار مردم هستیم و از افتخارات ما خدمات دهی به تمام مردم عزیز و فرهنگ دوستمان است.

احمدی ضمن تقدیر و تشکر از حسن رضا مجاهد‌پور رئیس سابق اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، ادامه داد: زحمات آقای مجاهد‌پور بر ما پوشیده نیست؛ ایشان با تمام توان مجموعه را مدیریت کرده‌اند؛ ما از تجربه و تخصص ایشان در جای دیگری استفاده خواهیم کرد، زیرا مجموعه ما جوان است و به اینگونه نیروهایی نیازمند است.

احمدی ضمن تبریک به بساطعلی نیازی رئیس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، و متعهد و قابل اعتماد خواندن وی، ادامه داد: ایشان از سرمایه‌های ما در اداره کتابخانه‌ها بوده و فردی با مبانی فکری خوب و معتقد هستند؛ امیدواریم با حضور ایشان در شهرستان، صحنه در بخش فرهنگی بیش از پیش بدرخشد.

در ادامه این مراسم رسول مجد سرپرست فرمانداری شهرستان نیز ضمن خیر مقدم به حضار گفت: تغییر و تحول مایه برکت است و فرصتی برای ارزیابی مجدد امور است.

مجد ضمن مثبت خواندن دید قشر فرهنگی جامعه، گفت: قشر فرهنگی دوست دارد شاگرد و زیر دستش همیشه پیشرفت کند و روزی، استاد خودش شود و اینگونه نگاهی در این قشر دیدی والا و متعالی است.

وی مسئولیت را افتخاری برای فرد مسئول دانست و افزود: در عین حال مسئولیت برای فرد مسئول، تعهد آور است و فرد باید با جان و دل به امور محوله بپردازد.

مجد در ادامه صحبت‌های خود ضمن بیان مطالبی در مورد امور عمرانی و توسعه فضای کتابخانه‌ها، گفت: ما در سطح شهرستان دانشگاه‌هایی داریم که فکر می‌کنیم برای استقرار کتابخانه‌های مشارکتی و کار تخصصی جای خوبی باشند.

مجد در ادامه صحبت‌های خود ضمن تقدیر از زحمات مجاهد‌پور و تبریک به رئیس جدید اداره کتابخانه‌ها گفت: امیدواریم در آینده با تعامل و همکاری بیشتر اداره کتابخانه‌ها، شهرداری و کمک ما، شاهد اتفاقات مبارکی در شهرستان باشیم و با دریافت مطالبات اداره کتابخانه‌ها خدمات فرهنگی موثری به مردم ارائه دهیم.

وی در انتهای صحبت‌های خود گفت: ما از آقای نیازی انتظار داریم این تغییر و تحول در سطح شهرستان محسوس و ملموس باشد.

گفتنی است مراسم تودیع و معارفه، روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ۹۲، در دفتر فرمانداری شهرستان هرسین و با حضور رسول مجد سرپرست فرمانداری شهرستان، اسماعیل احمدی مدیر کل اداره کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و جمعی از کار‌شناسان ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز