خبرگزاری کار ایران

برنامه های هفته نیروی انتظامی کرمانشاه تشریح شد

asdasd

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران برنامه های هفته نیروی انتظامی را تشریح کرد.

ایلنا - کرمانشاه: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: براساس شعار سال جاری پلیس، سرمایه اجتماعی و اساس اقتدار كشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار کریم کشور افزود: اولین روز از هفته نیروی انتظامی كه شنبه هشتم مهر ماه سال جاری است به نام«پلیس، قانون، اقتدار و انضباط» نامگذاری شده، صبحگاه مشترك نیروهای مسلح در ستاد نیروی انتظامی، برنامه های یگان ویژه این نیرو، حضور در مدارس، محلات، مساجد و بررسی مشكلات مردم و برنامه های ترافیكی اجرا خواهد شد.

سردار کشور تاکید کرد: در دومین روز از هفته نیروی انتظامی، به نام «پلیس، اعتماد عمومی و مشاركت اجتماعی» همایش همیاران پلیس، تجلیل فرهنگ یاران ترافیكی و تجلیل از نمونه های ترافیكی انجام می شود.

وی افزود: در سومین روز كه به نام «پلیس و دانش و فن آوری» نامگذاری شده است، نمایشگاه سیار دانش آموزان راهنمایی در زمینه دانش و فن آوری گشایش می یابد.

فرمانده انتظامی استان كرمانشاه گفت: در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی با نام «پلیس، كارآمدی و پاسخگویی» ملاقات چهره به چهره فرماندهان ناجا با مردم، آزمون استخدامی پلیس، كلنگ زنی پروژه های عمرانی و ارایه خدمات انتظامی مضاعف از طریق نیروی تخصصی پلیس اجرا می شود.

كشوری افزود: فرماندهان، مسوولین و كارشناسان در پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی كه «روز پلیس، رسانه و پیشگیری اجتماعی» نام گرفته در رسانه ملی و همایش اصناف شركت خواهند كرد.

وی گفت: در ششمین روز از هفته نیروی انتظامی با نام »پلیس، ولایت مداری و فداكاری»، برنامه های تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و تجلیل از نخبگان خانواده های شاهد و ایثارگر اجرا می شود.

فرمانده انتظامی استان كرمانشاه در پایان گفت: در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی كه مصادف با جمعه 14 مهر ماه سال جاری است و به نام«پلیس، جامعه و پاسداری از ارزش ها» نامگذاری شده، برنامه های حضور فرماندهان، مسوولین و كاركنان نیروی انتظامی در نماز جمعه و همایش پیاده روی سراسری كاركنان و خانواده های نیروی انتظامی، ارتباط پلیس آگاهی با مردم و بررسی مشكلات آنان در این حوزه انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز