خبرگزاری کار ایران

کلنگ احداث طرح تولید بیوایمپلنت کرمانشاه به زمین زده شد

asdasd

صبح امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجار، استاندار کرمانشاه و برخی از مدیران استانی، کلنگ احداث طرح تولید بیوایمپلنت در کرمانشاه به زمین زده شد.

کرمانشاه ـ ایلنا: صبح امروز با حضور  معاون وزیر صنعت، معدن و تجار، استاندار کرمانشاه، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه و برخی از مدیران استانی، کلنگ احداث طرح تولید بیوایمپلنت در کرمانشاه به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در این مراسم، غلامرضا شافعی گفت: در سفرهای رهبری به استانهای کشور چندین طرح در این زمینه به تصویب دولت رسیده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ساختار سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، گفت: این سازمان در امر بهسازی و نوسازی صنایع اصلی کشور تاکنون فعالیتهای بسیاری خوبی از خود برجای گذاشته است.

شافعی افزود: حوزه های این سازمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار گسترده تر شده است و در ایام دفاع مقدس نیز عملا در برخی از کارها وارد میدان شد.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: این سازمان از سال 76 به بعد وارد صنعت خودروسازی شد و تاکنون موفق شده است که در این حوزه بانی تحولات مهمی باشد.

در ادامه این مراسم، سنا، مدیرعامل این طرح در کرمانشاه به تشریح جرئیات این پروژه پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز