خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان ارشد استان؛

تقاطع غیر همسطح الهیه کرمانشاه افتتاح شد

کد خبر : ۷۳۰۳۶

این پروژه با حضور الله دمیاد استاندار، شهردار و جمعی از مدیران استانی به بهره برداری رسید.

ایلنا؛شهردار کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه اجرای این تقاطع بسیار مهم و ضروری بود، گفت: با استفاده از این تقاطع ارتباط شهرک‌های غرب کرمانشاه با مرکز شهر برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از كرمانشاه، پیمان قربانی افزود: پیشتر تردد ساکنین 15 شهرک غرب شهر کرمانشاه که جمعیتی افزون بر 200 هزار نفر داشند، به سختی میسر بود اما با افتتاح این تقاط غیر همسطح، تسهیل در تردد شهروندان این مناطق به درون شهر کرمانشاه را شاهد هستیم.

شهردار کرمانشاه همچنین از تلاش‌های مسوولان برای اموری مانند تملک اراضی، اجرای زیرساخت‌ها و فضای سبز حاشیه این تقاطع که به گفته وی پنج هکتار است، قدردانی کرد و هزینه اجرای این تقاطع را 200 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی همچنین از تلاش شهرداری برای اجرای تقاطع امام حسین تا دهه اول خرداد آینده و نیز اجرای تقاطع ده مجنون که همراستا با دو تقاطع یاد شده است، خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه ها، خودروهای عبوری در کمترین زمان ممکن فاصله میدان امام حسین تا پایانه مسافری اسلام اباد (کمربندی غربی) را خواهند پیمود.

تقاطع الهیه ارتباط مردم شهرک‌های الهیه، علوم پزشکی، دادگستری، نجفی، بهداری، رسالت و... را از به چهار راه سنگر و سپس خیابان مصطفی امامی متصل خواهد کرد ضمن اینکه شهروندان می توانند خیابان 30 متری دوم را تا بلوار شهید بهشتی نیز از راه این تقاطع بپیمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز