خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

23 هزار بیکار و علاقمند در طرح توسعه کشاورزی استان کرمانشاه ثبت نام کردند

asdasd

ثبت نام بیکاران علاقه‌مند به فعالیت در بخش کشاورزی استان در سامانه اداره کار از ابتدای طرح توسعه به 32 هزار و 586 نفر رسیده و 1189 تعاونی هم تاکنون ساماندهی شده‌اند.

کرمانشاه ـ ایلنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه ستاد اجرای طرح توسعه کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، 6186 طرح با اعتبار 439 میلیارد تومان در ستاد اجرایی استان کرمانشاه مصوب و به بانک عامل معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهندس علی اشرف منصوری افزود: از طرح‌هایی که به بانک معرفی شده، تعداد 4642 طرح به مبلغ 279 میلیارد تومان در بانک کشاورزی مصوب شده که پس از آن باید متقاضیان نسبت به تکمیل پرونده، انجام کارشناسی طرح، ارائه وثیقه و... اقدام کرده و پس از تایید بانک تسهیلات خود را دریافت کنند.

وی تصریح‌کرد: از 4642 پرونده مصوب شده در بانک‌کشاورزی، تاکنون 1667 فقره پرونده به مبلغ 55 میلیارد و 700 میلیون تومان تکمیل نهایی شده و توسط بانک عقد قرارداد و 1076 پرونده نیز به مبلغ 36 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات آنها پرداخت و کار عملیاتی اجرای طرح‌های آن آغاز شده است.

منصوری خاطرنشان کرد: ثبت نام بیکاران علاقه‌مند به فعالیت در بخش کشاورزی استان در سامانه اداره کار از ابتدای طرح توسعه به 32 هزار و 586 نفر رسیده و 1189 تعاونی هم تاکنون ساماندهی شده‌اند.

گفتنی است در اجرای هر چه بهتر طرح توسعه کشاورزی در استان کرمانشاه، تاکنون 27 جلسه ستاد اجرایی استان در استانداری، 58 جلسه کمیته تخصصی و 371 جلسه ستاد شهرستانی برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز