خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می دهد؛

موج حمایت از روحانی استان کرمانشاه را فرا گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۵۰

موج حمایت مردم به ویژه جوانان و دانشجویان از کاندیداتوری دکتر حسن روحانی استان کرمانشاه را فرا گرفته است.

بعد از انصراف  عارف از چهره های مطرح و مردمی اصلاحات به نفع روحانی به یکباره جو حاکم بر فضای انتخابات در اکثر استانهای کشور تغییر محسوسی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، از روز گذشته در اکثر مناطق مرکزی شهر کرمانشاه اتومبیل های عبوری با الصاق تصاویر دکتر روحانی به همراه آیت الله هاشمی و دکتر خاتمی عملا حمایت خود را از دولت اصلاحات اعلام کرده اند.

گزارش می رسد که در برخی دیگر از مناطق شهر کرمانشاه هواداران بعضی از نامزدهای ریاست جمهوری به ستاد دکتر روحانی پیوسته اند.

پخش شیرینی و شربت در سطح خیابانهای کرمانشاه از چند روز پیش تا پاسی از شب ادامه دارد و خوشبختانه شور و شعف بسیار خوبی برای انتخابات ریاست جمهوری امسال بر استان کرمانشاه حاکم شده است که در این بین می توان به تعامل خوب، منطقی و عاقلانه نیروی های انتظامی و امنیتی استان کرمانشاه با جوانان و شادی آنها هم اشاره داشت که خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی از تخریب و یا توهین به دیگر ستادها گزارش نشده است.

این شور و شعف زمانی به اوج خود رسید که آیت الله هاشمی و  محمد خاتمی کتباً حمایت خود را از چ روحانی اعلام کردند که این خود باعث ایجاد این موج  در بین مردم و بالا رفتن سطح مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در این استان شده است.

نسترن کریمی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز