خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

اقتدار ایران در 24 خردادماه قامت دشمنان را شکسته‌تر کرد

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه قلب دشمنان با هر رأی ایرانی به لرزه درآمد، گفت: اقتدار ایران در 24 خردادماه قامت دشمنان را شکسته تر کرد و سر آنان را به نشانه شرم به زیر فرو آورد.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حضور گسترده و معنادار مردم در انتخابات 24 خردادماه نشانه بصیرت و فهم بالای ملت ایران بود، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران همواره به انقلاب و نظام خود پای‌بند خواهند بود و با حضور پرشور خود در این انتخابات بار دیگر وفاداری خود را اثبات کردند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد آفتابی با اشاره به اینکه این حماسه‌آفرینی قابل تقدیر و ارزشمند است، ادامه داد: قلب دشمنان با هر رأی ایرانی به لرزه درآمد و اقتدار ایران در 24 خردادماه قامت دشمنان را شکست و سر آنان را به نشانه شرم به زیر فرو آورد.

وی با تاکید بر اینکه عشق به نظام جمهوری اسلامی ایران به صورت ذاتی و خودجوش در وجود تک‌تک ایرانی‌های متعهد و فهیم وجود دارد، خاطر نشان کرد: حماسه سیاسی در سالی که مزین به این نام شده با حضور بی‌نظیر مردم محقق شد که گویای مردم‌سالاری دینی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: رییس‌جمهور آینده در واقع نماینده انتخابی ملت ایران است و اکنون که این وظیفه خطیر به شایستگی به پایان رسیده، ملت ایران باید همگام با رییس‌جمهور آینده خود، در راستای به اوج رساندن ایران بر قله‌های افتخار تلاش کند و پا به پای هم سعی‌ و کوشش شبانه‌روزی برای پیشرفت این مرزوبوم را ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز