خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبر داد؛

کاهش 50 درصدی جزائم در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۸۱

استاندار کرمانشاه از کاهش 50 درصدی جرایم در این استان خبر داد.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر شهر کرمانشاه که چند روز گذشته صورت گرفت، این طرح را بسیار موثر در کاهش جرائم خرد و افزایش آرامش در جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الله دمیاد افزود: از زمان اجرای این طرح تاکنون طبق اطلاعات حاصل شده، میزان جرائم در سطح شهر کرمانشاه با 50 درصد کاهش روبرو بوده که باید با جدیت ادامه داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: از نیروی انتظامی و تمامی دستگاه‌هایی که در اجرای این طرح نقش داشته‌اند تقدیر می‌کنیم و مردم قدرشناس کرمانشاه نیز تشکر خود را از اجرای آن نسبت به مسئولین ابراز داشته‌اند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: جمع‌آوری معتادان پرخطر و ولگرد، آرامش و امنیت بیشتر را در جامعه به دنبال دارد بنابراین طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر باید در کل سطح استان اجرا شود زیرا این مهم از مطالبات مردم است.

دمیاد همچنین با اشاره به طرح‌های در دست اقدام برای مبارزه قاطع با مواد مخدر، استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان به خصوص فراهم ساختن زمینه‌های لازم به منظور جلب مشارکت خیرین برای ایجاد مراکز نگهداری معتادین را مورد تاکید قرار داد و گفت: ضروری است که برنامه‌ریزی مطلوبی به منظور استفاده از ظرفیت و مشارکت خیرین استان در طرح‌های احداث مراکز نگهداری معتادین صورت گیرد.

وی اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از معضلات اجتماعی و مناطق دارای مشکل به‌صورت مستمر بازدید داشته باشند تا برای حل مشکل دغدغه جدی داشته باشند زیرا همه دستگاه‌ها مسوول حفظ آرامش و رفاه برای مردم هستند.

استاندار کرمانشاه گفت: پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستند لذا باید با کار صادقانه و تلاش مستمر اعتماد آن‌ها را جلب کنیم و اگر زمانی را برای طرحی اعلام کردیم اما در زمان مقرر، طرح به نتیجه نرسید با قاطعیت از مردم عذر بخواهیم.

دمیاد در پایان اظهار داشت: در خصوص پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر باید تلاش شود تا دوباره مکان‌های قبلی احیا نشود و این موضوع مستلزم نظارت دقیق از سوی دستگاه‌های متولی به‌خصوص نیروی انتظامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز