خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سرپل ذهاب:

۱۹۳ فقره انشعاب آب در شهر سرپل ذهاب به مشترکان واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۸۷

ازابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۹۳ فقره انشعاب آب در شهر سرپل ذهاب به مشترکان واگذار شده است و ۱۰۰۰۰ متر شستشوی شبکه فاضلاب و ۵۵۰۰ متر شستشوی شبکه توزیع آب صورت گرفته است.

ایلنا: مدیر امور آب و فاضلاب شهر سرپل ذهاب با اشاره به عملکرد سه ماهه این سازمان گفت: ساماندهی و به صفر رساندن کنتورهای خراب و برداشت‌های غیرمجاز، برای رسیدن به بهره‌برداری مطلوب‌تر از شبکه؛ از جمله برنامه‌های آبفای شهر سرپل است، در این راستا به منظور استاندارد سازی انشعابات مشترکین از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۰۸کنتور خراب تعویض شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرپل ذهاب، جواد کریمی افزود: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر این‌که از پرت بیش از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آبرسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌کند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سرپل ذهاب بیان داشت: ازابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۹۳ فقره انشعاب آب در شهر سرپل ذهاب به مشترکان واگذار شده است، و ۱۰۰۰۰ متر شستشوی شبکه فاضلاب و ۵۵۰۰م‌تر شستشوی شبکه توزیع آب صورت گرفته است.

وی گفت: با هدف آبرسانی به مناطق جدید و کاهش تعداد حوادث و اتفاقات در شبکه و انشعابات، ۳۰۰۰م‌تر اصلاح شبکه آب و ۱۹۰۰م‌تر توسعه شبکه آب اجرا شده است.

جواد کریمی از ساخت مخزن ذخیره آب آشامیدنی با ظرفیت ۵ هزار متر مکعب در این شهر با پیشرفت ۹۰درصدی خبر داد و گفت: یکی از عمده‌ترین راه‌های حل مشکل کم آبی شهرهای بزرگ، ساخت مخزن است. اجرای ساخت این مخزن با هدف ذخیره و متعادل سازی فشار آب مشترکان این شهر انجام شده است.

وی با تاکید بر رعایت صرفه‌جویی در مصرف آب توسط مشترکین، خاطرنشان کرد: شهر سرپل با توجه به قرار گرفتن در منطقه گرم و خشک تنها با صرفه‌جویی و مدیریت برمصرف آب می‌توان به حفظ منابع محدود آب در منطقه و دسترسی همه شهروندان به این نعمت الهی امیدوار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز