خبرگزاری کار ایران

همایش تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی روحانی در کرمانشاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۱۴

همایش تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی شامگاه جمعه 14 تیرماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با حضور اعضای اصلی و مرکزی این ستاد در استان کرمانشاه برگزار شد.

ایلنا: همایش تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی شامگاه جمعه 14 تیرماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با حضور اعضای اصلی و مرکزی این ستاد در استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در ابتدای این مراسم محمدرضا شعبانی رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات مردم به صورت خودجوش به ستاد دکتر روحانی مراجعه و نهایتا دولت تدبیر و امید با تدبیر همین مردم رقم خورد.

وی افزود: این دولت با همت مردم رئیس جمهور شد و امیدواریم در ادامه راه نیز همین که مردم دولت را یاری داده تا به وعده‌های داده شده جامه عمل پوشانده و به اعتماد مردم پاسخی مناسب داده شود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور با اشاره به دیوار ستادی توسط جوانان کرمانشاهی تأکید کرد: این حضور آنقدر مهم بود که تا مدت‌ها موضوع رسانه‌های خارجی شد و این اتفاقی ماندگار برای کرمانشاه بود.

در ادامه همایش محمد توکلی قائم مقام ستاد به تشریح عملکرد ستاد دکتر روحانی در استان پرداخت.

بیژن چهری عضو کمیته سخنرانان ستاد مرکزی دکتر روحانی با اشاره به نخستین سخنرانی دکتر روحانی در شهرستان ملارد گفت: در آن روز از عکاس هیأت همراه دکتر روحانی ممانعت بعمل آمد که از همانجا بود دکتر اعلام کردند اگر رئیس جمهور بشوم اجازه نخواهم داد یک مامور بی‌نام و بی‌نشان به استنطاق مردم بپردازد.

استاد روابط بین الملل با اشاره به ظلم استبداد در کرمانشاه افزود: تیغ استبداد و دیکتاتوری در همین تاریکه بازار کرمانشاه در چشم یارمحمدخان کرمانشاهی فرو نشست که متاسفانه مفاخر کرمانشاهی در سطح ایران شناخته نشده‌اند. ایشان کسی بود که ستارخان و باقرخان را در تبریز از محاصره نجات داد که باید برایش همایش ملی ترتیب دهیم.

چهری با تجلیل ویژه از هاشمی رفسنجانی آنرا قائم مقام فراهانی ایران لقب داد و افزود: چند سال تهمت تحقیر که در فرهنگ ما ایرانیان نیست نصیب ما شده است.

وی گفت: دوره ۸ ساله گذشته در حد ایران نبود. اینجا ایران است صدای پای تاریخ و مرکز ثقل ادب. با هر گونه تندروی مخالفیم.

چهری با اشاره و تمجید از بزرگان کرمانشاهی گفت: دکتر محمد کرمانشاهی که سه سال پیش از مشروطیت از دنیا رفت؛ همین را تکفیر کردند و بنام دکتر محمد کفری مشهور کردند. بدلیل آنکه از کالبد شکافی سخن گفت و مخالفان آنرا حرام می‌شمردند.

وی با تأکید بر رسیدگی و بهبود اوضاع استان کرمانشاه در دولت تدبیر و امید تأکید کرد: کرمانشاه دروازه تاریخ است. جنگ با عثمانی‌ها؛ عراق؛ روم؛ یونان؛ اما دومین بیکار استان کشور را از آن خود کرده‌ایم. آیا این انصاف است؟

در ادامه حجت الاسلام اشرفی اصفهانی فرزند چهارمین شهید محراب در سخنانی به اوضاع نامناسب کشور پرداخت و گفت: دکتر حسن روحانی کار سخت و دشوار در پیش دارد.

وی ابراز امیدواری کرد با ایجاد کابینه قوی از مشکلات کشور کاسته شود. 

سعید الله بداشتی رئیس ستاد جوانان دکتر حسن روحانی به‌عنوان آخرین سخنران همایش درباره انتخاب دکتر حسن روحانی گفت: قفل اول که همانا افسردگی و ناامیدی از فضای سیاسی اجتماعی و اقتصادی کشور بود باز شد.

وی با اشاره به محدودیت‌ها و فضای چند سال اخیر کشور افزود: مشکلات و تهدید‌ها مردم را از صحنه انتخابات ناامید نساخت و در انتخابات ۲۴ خرداد ایرانیان معجزه آفریدند. حضور مردم در انتخابات ضربه محکمی بر خیال عنکبوتی بدخواهان مردم بود.

الله بداشتی با اشاره به فضای پس از انتخابات گفت: امروز همگان به عزت کشور و ملت و حاکم شدن اخلاق امیدوار شده‌اند.

رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در مرکز با تأکید بر پرهیز از طرح مطالبات حداکثری تصریح کرد: نباید با عجله کردن بر تحقق مطالبات بر طبل ناامیدی بکوبیم. امروز برخی تندرو‌ها تلاش دارند با طرح مطالبات حداکثری و تعیین زمان؛ هم دولت تدبیر و امید را با مشکلات مبتلا کنند و هم مردم را ناامید کنند. برخی با طرح مطالبات مختلف بدنبال حل یکشبه آن هستند.

در پایان مراسم از اعضای اصلی ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی با لوح تقدیر قدردانی شد همچنین از تلاش‌های ستاد جوانان اصلاح طلب شهرستان کرمانشاه قدردانی شد.

گزارش: فرزاد پورمرادی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز