خبرگزاری کار ایران

دو دبستان در کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۱۳

دبستان‌های پنج کلاسه هلشی و سه کلاسه روستای مهدی آباد از توابع آموزش و پرورش ناحیه دو کرمانشاه توسط مسئولان بنیاد برکت افتتاح شد.

ایلنا: مشاور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حاشیه افتتاح این دبستان‌ها گفت: یکی از اهداف بنیاد برکت اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری برای توسعه توانمندی اقتصادی و ارتقتی سطح دانش در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، بشارتی افزود: افتخار بنیاد برکت این است که با سازمان نوسازی مدارس کشور که یکی از موفق‌ترین دستگاه‌های فنی و اجرایی کشور برای ساخت پروژه هاست، همسو و هم پیمان شده است.

وی گفت: امید است بزودی شاهد افتتاح هزارمین کلاس درس توسط بنیاد برکت در سطح کشور باشیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه نیز در این آیین گفت: این استان با همکاری بنیاد برکت توانسته است با احداث و تحویل ۱۱ پروژه و ۴۲ کلاس درس با زیربنای دو هزار و ۹۷۰ متر مربع یکی از استان‌های موفق در کشور باشد.

نظری افزود: افتخار اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه این است که بنیاد برکت با رضایت کامل و انگیزه بهتر روند توسعه فضاهای آموزشی را در مناطق محروم توسعه دهد.

پروژه‌های هلشی و مهدی آباد در مجموع با ۶۳۰ متر مربع و با اعتباری به مبلغ پنج هزار و ۹۰۰ میلیون ریال احداث و تحویل آموزش و پرورش شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز