خبرگزاری کار ایران

استانداركرمانشاه:

اقدام مثبتی برای ساماندهی بافت فرسوده کرمانشاه انجام نشده است

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۲۸

اجرای طرح ساماندهی بافت فرسوده شهر كرمانشاه چندین سال است كه مطرح است اما متاسفانه هنوز هیچ گونه اقدام مثبتی برای اجرای آن صورت نگرفته است.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در جلسه ساماندهی بافت فرسوده شهر کرمانشاه گفت: اجرای طرح ساماندهی بافت فرسوده شهر کرمانشاه چندین سال است که مطرح است اما متاسفانه هنوز هیچ گونه اقدام مثبتی برای اجرای آن صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، وی با بیان اینکه این طرح باید به عنوان یکی از برنامه‌های مهم و تاثیرگذار مورد توجه باشد، ادامه داد: حوزه بافت فرسوده می‌تواند یک فرصت برای توجه بیش از پیش به زیبایی شهر مد نظر باشد، اما باید به عنوان یک کرمانشاهی و همچنین به عنوان یک مدیر اذعان کنم که از این طرح راضی نیستم و عملکرد دستگاه‌های ذیربط در این خصوص ضعیف و ناتوان است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: کسانیکه در این خصوص مسؤلیت دارند اما به درستی به وظیفه خود نمی‌پردازند باید بیش از پیش به وظیفه خود عمل کنند، زیرا منافع عمومی قابل گذشت نیست.

حجت الله دمیاد گفت: اجرای طرح ساماندهی بافت فرسوده شهر کرمانشاه علاوه بر اینکه چهره شهر را زیبا می‌کند در حل مشکلات اجتماعی نیز تاثیرگذار است و در این راستا می‌توان ناهنجاری‌های اجتماعی را هم کاهش داد.

وی خاطرنشان ساخت: اکثر مردمی که در این بافت‌ها زندگی می‌کنند از مردم اصیل و قدیمی کرمانشاه هستند که با ساماندهی بافت فرسوده شهر کرمانشاه مردم این مناطق نیز که حق آنان است توانمند می‌شوند، بنابراین اجرای این طرح از چندین جنبه سودمند و تاثیرگذار است.

استاندار کرمانشاه افزود: اینکه تنها در بر خیابان بافت فرسوده کار و اقدام و فقط به احداث پاساژ توجه شود پذیرفتنی نیست، زیرا این کار نه تنها مشکلی از شهر را حل نمی‌کند، حتی مشکل ترافیک شهر را نیز دو چندان می‌کند. بنابراین نخواهیم گذاشت که احداث پاساژ در این محدوده بدون توجه به عمق بافت فرسوده انجام شود.

حجت ا.. دمیاد گفت: اجرای بافت فرسوده شهر کرمانشاه علاوه بر توجه به کارهای انتفاعی باید آبادانی، عمران و شکوفایی شهر را به دنبال داشته باشد لذا احداث پاساژ‌های ساخته شده در محدوده مدرس نه تنها مشکلی را حل نکرده بلکه به نوعی باعث ترافیک بیشتر نیز شده است.

وی بیان داشت: مدیری که در اجرای کار‌ها ناتوان و ضعیف است خودش باید کنار برود و کارش را به مدیری توانمند‌تر واگذار کند لذا اگر به این صورت اجرای طرح ساماندهی بافت فرسوده پیش برود سالیان سال مشکل بافت فرسوده شهر کرمانشاه حل نخواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: اجرای این طرح باید رضایتمندی مردم کرمانشاه را به دنبال داشته باشد.

دمیاد در بخش دیگری از سخنان خود خواستار انعکاس عملکرد ضعیف بعضی از ادارات شد و گفت: صداو سیما و رسانه‌ها در این راستا وظیفه مهمی به عهده دارند و باید عملکرد ضعیف بعضی از ادارات را که به دنبال انجام وظیفه ذاتی خود نیستند به اطلاع افکار عمومی برسانند و رسانه‌ها باید این گونه مدیران را به چالش بکشند زیرا مدیران تنها باید به فکر انجام کار بهتر و بیشتر برای مردم باشند.

وی تصریح کرد: کار‌ها طبق روال عادی و بصورت اداری به هیچ نتیجه مشخصی نخواهند رسید لذا کار‌ها باید با برنامه ریزی دقیق و بصورت جهشی برای حل مشکلات همراه باشند.

وی گفت: جلسه ساماندهی بافت فرسوده شهر کرمانشاه باید بصورت مستمر و با ارائه برنامه‌های راهبردی تشکیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز