خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

خبرنگاران کرمانشاهی تجلیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۵۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از تجلیل از خبرنگاران این استان خبر داد.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه و اهمیت نقش رسانه و مطبوعات گفت: امروز رسانه‌ها نقشی اساسی در روند تحولات جامعه دارند و مهم‌ترین ابزار آگاهی بخشی به جامعه محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد آفتابی نقد منصفانه و پیگیری امور جامعه را از وظایف خطیر رسانه‌ها دانست و افزود: از وظایف رسانه‌ها نقد و اطلاع رسانی صحیح است و هر جایی که دستگاهی مورد نقد قرار می‌گیرد لازم است نقاط مثبت آن نیز مورد توجه قرار گیرد.

آفتابی در ادامه از برگزاری جشن با شکوهی به مناسبت روز خبرنگار در ۱۶ مرداد در مجتمع انتظار کرمانشاه خبر داد و گفت: امسال روز خبرنگار به شکلی گسترده‌تر نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود و در آن از اصحاب رسانه تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

وی گفت: همزمان با روز خبرنگار از بیش از ۴۰۰ نفر از دست اندرکاران اصحاب رسانه استان تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

وی افزود: با وجود مشکلات مالی در حوزه فرهنگ و هنر این مراسم برگزار خواهد شد و امیدواریم سایر ادارات نیز حداقل از خبرنگاران حوزه خود تجلیل به‌عمل آورند.

وی همچنین از برگزاری همایش منطقه‌ای تجلیل از خبرنگاران منطقه اورامانات خبر داد و افزود: امسال شهرستان جوانرود میزبان خبرنگاران شهرستان‌های روانسر، ثلاث باباجانی، پاوه و جوانرود است و از خبرنگاران این منطقه طی مراسمی تجلیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز