خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تاكسیرانی کرمانشاه:

رانندگان با اخلاق تاکسیرانی کرمانشاه تشویق می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۲۶

رانندگان با اخلاق تاکسیرانی کرمانشاه مورد تشویق قرار می‌گیرند.

ایلنا: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه، تاکسیرانان متخلف این شهر را به برخورد جدی با آنان و ابطال کارت شهری آن‌ها هشدار داد و گفت: در مقابل این امر، رانندگانی که مقررات سازمان و شئونات اخلاقی را رعایت و برخورد مناسبی با مسافران داشته باشند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، رضا قاسمی فر، با بیان اینکه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با رویکردی فرهنگی و متفاوت، از حقوق همشهریان گرامی و همچنین رانندگان خدوم و زحمتکش تاکسیرانی دفاع می‌کند، گفت: شکایات مردمی از رانندگان تاکسی به صورت روزانه رسیدگی می‌شود و این سازمان پس از دریافت شکایت چه به صورت تلفنی و از طریق تماس با شماره تلفن ۸۲۲۸۴۸۴ یا از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا به صورت حضوری، هماهنگی لازم را برای حضور شاکی و متشاکی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: بعد از حضور هر دو نفر در این واحد، شاکی علت شکایت خود را شرح داده و متشاکی نیز از خود دفاع می‌کند که در ‌‌نهایت منجر به صدور رأی خواهد شد که در صورت اثبات تخلف می‌تواند به صورت تعهد کتبی و یا جریمه نقدی و یا برای تصمیم‌گیری نهایی به کمیته انضباطی ارجاع شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به اینکه، مستند سازی شکایات و تشویقات رانندگان تاکسی از بدو تغییرات مدیریتی دراین سازمان لحاظ شده و تمامی رویدادهای فوق در پرونده آن‌ها برای ادامه فعالیت ثبت و ضبط می‌شود، تأکید کرد: چنانچه راننده‌ای تعداد تخلفاتش از حد مجاز بیشتر شود به منظور ابطال کارت شهری به کمیته انضباطی مشتمل بر نماینده سازمان، شورای شهر، نماینده تاکسیران، معرفی و اجرایی می‌شود.

به گفته وی از ابتدای سال ۹۲ تا کنون ثبت ۳۸۵ مورد شکایت مردمی در مورد اضافه بها و توهین، شکایت کلانتری‌ها و شوراهای حل اختلاف به واحد شکایت این سازمان رسیده که مورد بررسی و در ‌‌نهایت منجر به صدور رأی یا رضایت دو طرف شده است و همچنین تعداد ۵ عدد کارت شهری ابطال و ۳۵ نفر نیز تشویق شده‌اند.

قاسمی فر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خانواده بزرگ تاکسیرانی، از شهروندان خواست به منظور حفظ امنیت و آسایش خاطر در سفرهای درون شهری، صرفا از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند و به هیچ وجه برای جابجائی از سوار شدن خودروهای شخصی مسافر بر غیر مجاز استفاده نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز