خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس:

قطع دست سپاه از پروژه‌های عمرانی ظلم به مناطق محروم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۹۱

هیچ ارگانی مانند سپاه پاسداران نمی‌تواند پروژه‌های عمرانی را در کمترین زمان ممکن تکمیل و بهره برداری نماید.

ایلنا: نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد که توسعه مناطق محروم بویژه مناطق محرومی مانند استان کهگیلویه و بویراحمد مرهون تلاش‌های شبانه روزی سپاه پاسداران و در راس فعالیت‌های عمرانی آن قرارگاه خاتم الانبیاء است.

حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: بنده بسیاری از پیشرفت‌های استان‌های کشور بویژه استان‌های محروم را مرهون فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم الانبیاء دانسته و می‌دانم.

وی با تشریح برخی خدمات شکل گرفته در حوزه‌های عمرانی درکهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: احداث و تکمیل برخی از محورهای ارتباطی در این استان با دستان پرتوان سپاهیان صورت گرفته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: ما معتقدیم که پروژه‌های عمرانی بزرگ کشور را می‌بایست به سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم الانبیاء واگذار نمود تا شاهد رفع برخی از مشکلات و تنگناهای کنونی در زمان کمتری باشیم.

بزرگواری با بیان اینکه در هر نقطه از مناطق محروم که سایر پیمانکاران توان اجرایی نمودن پروژه‌ای در آن را ندارند، آن پروژه به سپاه پاسداران واگذار می‌شود، خاطرنشان کرد: قطع دست سپاه پاسداران از پروژه‌های عمرانی را جفا و ظلمی در حق این تلاشگران می‌دانم.

وی گفت: هم اکنون شاهد حضور قرارگاه خاتم الانبیاء در پروژه‌های عمرانی مانند محورهای ارتباطی پاتاوه - دهدشت، تونل پات و باغچه - سادات - دهدشت هستیم که تلاش آن‌ها واقعا ستودنی است.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی از حضور قرارگاه خاتم الانبیاء در پروژه خط آهن اقلید - یاسوج خبرداد و بیان داشت: با رایزنی‌هایی که شده قرار است این قرارگاه عملیات اجرایی خط آهن اقلید - یاسوج را در آینده‌ای نه چندان دور شروع کند.

بزرگواری معتقد است: کسانی که امروز تلاش می‌کنند سپاه پاسداران در پروژه‌های عمرانی کشور حضور نداشته باشد منافعشان به خطر افتاده و عده‌ای سودجو هستند.

وی افزود: این افراد بیشتر پیمانکارانی هستند که با جوسازی‌ها در تلاش برای بدست گرفتن پروژه‌های عمرانی بوده اگرچه در ‌‌نهایت به دلیل ناتوانی این پروژه‌ها را‌‌ رها می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ ارگانی مانند سپاه پاسداران نمی‌تواند پروژه‌های عمرانی را در کمترین زمان ممکن تکمیل و بهره برداری نماید.

بزرگواری گفت: البته نظارت اصولی و صحیح می‌بایست در این ارتباط نیز انجام تا سبب ایجاد شبهه یا شبهاتی در جامعه نشده و از سویی قداست همیشگی سپاه پاسداران نیز محفوظ بماند.

وی افزود: من معتقدم پروژه‌های عمرانی کلان کشور به ویژه پروژه‌های عمرانی مناطق محروم مانند کهگیلویه و بویراحمد می‌بایست توسط سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم الانبیاء اجرایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز