خبرگزاری کار ایران

زئیس هیات فوتبال خبر داد:

شرایط مالی هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد حاد شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۸

رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، شرایط مالی و میزان بدهی های کنونی این هیات را نگران کننده خواند و تاکید کرد در صورت روند وضعیت موجود، شرایط هیات داری و تیم داری حادتر می شود.

ایلنا - یاسوج: رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، شرایط مالی و میزان بدهی های کنونی این هیات را نگران کننده خواند و تاکید کرد در صورت روند وضعیت موجود، شرایط هیات داری و تیم داری حادتر می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سید پرویز موسوی " در نشست مدیران و سرپرستان تیم های شرکت کننده در مسابقات فوتبال بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد گفت: از مسوولان و مدیران استان به جزء مدیرکل ورزش و جوانان برای حمایت مالی از هیات فوتبال مایوس شده ایم.

وی با تشریح آخرین وضعیت مالی هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: تاکنون یک هزار تومانی هم بجز اداره کل ورزش و جوانان استان از سوی دستگاههای اجرایی، شرکت های خدماتی و خصوصی به هیات فوتبال پرداخت نشده است.

رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: از حمایت مسوولان استان از فوتبال مایوس شده ایم و هیچ امیدی به مسوولان نداریم.

موسوی در ادامه با انتقاد از مسوولان و مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، بیان داشت: مدیران بطور مستمر در این استان عزل و نصب می شوند و مدیران که می آیند تعهدات مدیران گذشته را اجرایی نمی کنند.

وی گفت: با وضعیت عزل و نصب های مدیران در کهگیلویه و بویراحمد دیگر امیدی به مسوولان نداریم و واقعا نمی توانیم امیدی داشته باشیم.

این مسوول ورزشی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که برای ادامه ورزش فوتبال در این استان، مسوولان هیات های استانی و شهرستانی باید از " جیب " خود برای فوتبال هزینه کنند.

دبیر هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست، " اخلاق پروری " را مهمترین اولویت هیات فوتبال در این استان عنوان و یادآورشد: هیات فوتبال بدنبال اخلاق پروری است تا قهرمان پروری.

" سید کرامت اله موسوی " گفت: نظم و انضباط برای تیم داری باید در اولویت برنامه های هیات های شهرستانی قرار گیرد تا بتوان شاهد برگزاری لیگ های مختلف فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد بود.

وی مهمترین معضل هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را نبود اعتبارات ذکر و بیان داشت: شرایط کنونی مالی در این هیات واقعا نگران کننده است که اگر ادامه یابد باید شاهد تعطیلی و رکود مسابقات فوتبال در استان بود.

دبیر هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از مسوولان هیات های فوتبال شهرستانی شرکت کننده در این نشست خواست تمام تلاش شان را برای برگزاری مسابقات مورد نظر تماشاگران بکارگیرند.

در پایان این نشست، بعد از قرعه کشی انجام شده، تیم های لیگ یک و دو فوتبال کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند.

در لیگ اول به ترتیب تیم های: 1- زاگرس بهمئی 2- شهرداری نوین گچساران 3- سادات دهدشت 4- پیام سرآبتاوه 5- استقلال چرام 6- صنام یاسوج 7- پرسپولیس چرام 8- برق یاسوج 9- فولاد یاسوج 10- بانک کشاورزی بهمئی 11- شهید دولتخواه دهدشت 12- استقلال دهدشت 13- ابوذر باشت با همدیگر به رقابت می پردازند.

در لیگ دوم نیز به ترتیب تیم های: 1- ذوب آهن یاسوج 2- کشاورز دهدشت 3- صنعت گچ امیرآباد دنا 4- کشاورز یاسوج 5- شهرداری قلعه رئیسی6- پرسپولیس بابکان دهدشت 7- بنیاد بهمئی 8- دناجوان سی سخت 9- ستارگان باشت 10- ایران زمین بهمئی حضور دارند.

از لیگ، چهار تیم به دسته دو استانی سقوط و در لیگ دوم سه تیم به لیگ اول صعود می کنند.

در این نشست مسوولان هیات فوتبال شهرستانی و تیم های استان شرکت کننده در مسابقات فوتبال به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز