خبرگزاری کار ایران

مخالفت شدید نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد با تغییر استاندار

علاوه براینکه مردم خواستار ادامه فعالیت " مهندس نیکزاد " در کهگیلویه و بویراحمد هستند خود وی نیز دوست دارند کارهای نیمه تمام را تمام كند و تحویل مردم دهد.

ایلنا – یاسوج: نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در این استان با تغییر و جابجایی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شدت مخالفت و از " رحیمی " معاون اول رئیس جمهور دولت دکتر احمدی نژاد خواسته که اجازه دهند " اکبر نیکزاد ثمری " در استان بمانند و به فعالیت خود ادامه دهند.

یکی از نزدیکان " آیت اله سید کرامت اله ملک حسینی " به ایلنا در یاسوج گفت: وی تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد را در شرایط کنونی به مصلحت مردم استان و خود دولت نمی داند و از آقای رحیمی معاون اول رئیس جمهور خواسته که اجازه دهد " مهندس نیکزاد ثمری " تا پایان دولت دهم، استاندار این استان بماند.

وی با بیان اینکه وی معتقد است اگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کنونی از سوی دولت تغییر پیدا کند کارهایی را که وی در استان شروع کرده نیمه کاره رها می شود، خاطرنشان کرد: علاوه براینکه مردم خواستار ادامه فعالیت " نیکزاد " در کهگیلویه و بویراحمد هستند خود وی نیز دوست دارد کارهای نیمه تمام را تمام و تحویل مردم دهد.

این فرد نزدیک به دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: آیت اله ملک حسینی تاکید دارد اگر " مهندس نیکزاد " استاندار استان تغییر کند مدیریت استانی از سویی دچار بی ثباتی می‌شود و از سویی نیز رکود پروژه های عمرانی را بدنبال خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز