خبرگزاری کار ایران

یك فعال كارگری در یاسوج خبر داد:

كاهش فعالیت شهرك‌های صنعتی كهگیلویه و بویر احمد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۶

دلیل نیمه تعطیل شدن این واحد‌ها کمبود نقدینگی، عدم فروش محصولات و گران بودن مواد اولیه است/ چنانچه در خصوص رفع مشكلات واحدهای صنعتی اقدامی صورت نگیرد، در دراز مدت باعث ایجاد مشكلات شغلی و اقتصادی برای كارگران خواهد شد.

ایلنا - یاسوج: یك فعال كارگری در استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: در ماه‌های گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی کارخانه‌های فعال در شهرك‌های صنعتی این استان به حالت نیمه تعطیل در آمده‌اند.

علی جنتی، دبیر خانه كارگر یاسوج دلیل نیمه تعطیل شدن این واحد‌ها را کمبود نقدینگی، عدم فروش محصولات و گران بودن مواد اولیه دانست و به ایلنا گفت: تا پیش از این در شهرک‌های صنعتی استان، واحدهای تولیدی در اتباط با صنایع پایین دستی و در زمینه ساخت لوله‌های پلی اتیلن، موتورسیکلت سازی، آرد سازی، الکل سازی، نشاسته سازی، جوراب بافی و ساخت قند حبه‌ای فعالیت داشتند. در مقایسه با گذشته فعالیت‌ شهرک‌های صنعتی استان کاهش قابل توجهی داشته است.

این فعال كارگری افزود: اغلب این واحدها، کارگاه‌های کوچک و متوسطی بودند كه میانگین ۴۰ کارگر در هر کدامشان مشغول به کار بودند.

جنتی گفت: چنانچه در خصوص رفع مشكلات واحدهای صنعتی اقدامی صورت نگیرد، استمرار این وضعیت در دراز مدت باعث ایجاد مشكلات شغلی و اقتصادی برای كارگران خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز