خبرگزاری کار ایران

حلالیت طلبیدن استاندار از مردم کهگیلویه و بویراحمد

همانگونه که اکثریت مردم استان می دانند با تصمیم هیات دولت محل کار من عوض شده است و قرار است در سنگر دیگری به خدمت ادامه دهم.

ایلنا - یاسوج: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصوبه هیات دولت برای جابجایی او با استاندار اردبیل با بغضی گرفته از مردم این استان حلالیت طلبید.

به گزارش "ایلنا از یاسوج"، " مهندس اکبر نیکزاد ثمری " که در برنامه سند چشم انداز شبکه دنا با مردم استان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: همانگونه که اکثریت مردم استان می دانند با تصمیم هیات دولت محل کار من عوض شده است و قرار است در سنگر دیگری به خدمت ادامه دهم.

وی با تشکر از همه مردم و مسئولان استان بخاطر همراهی و همکاری با برنامه هایش گفت: از حضرت آیت الله ملک حسینی، ائمه جمعه بخصوص امام جمعه محترم یاسوج، مدیران استانی، نمایندگان سابق و فعلی استان در مجلس شورای اسلامی،اعضای شورای تامین، نیروی انتظامی و سپاه و بسیج که آنها را در این مدت زحمت دادم تشکر می کنم.

نیکزاد با تاکید براینکه قطعا کم و کاستی های در مسیر عملکرد من بوده است گفت: از مردم استان بجز بزرگ منشی و بزرگواری چیزی ندیدم و میخواهم که مرا حلال کنند چرا که این برنامه احتمالا آخرین گفتگو من با مردم استان خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم استان بدانند دکتر صابری که به عنوان استاندار جدید به استان خواهد آمد از مدیران قوی دولت است و انشاء الله کارها را با سرعت بیشتری پیش خواهد برد.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز