خبرگزاری کار ایران

در کهگیلویه و بویراحمد:

مدیر آموزش و پرورش بهمئی عزل شد

کد خبر : ۳۳۲۳۵

توانایی نداشتن یک مدیر اگر برخودش ثابت شود خود مدیر باید برود چرا که ماندن در پست مدیریت برای وی نوعی خیانت است.

ایلنا - یاسوج: آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد با حضور برخی مسوولا استانی و شهرستانی آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش " ایلنا " از بهمئی، فرماندار بهمئی در این مراسم تصدی و مسولیت پذیری را نوعی خدمت رسانی دانست.

" سید ظاهر سیاوش " گفت: باید همه مسولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسولیت را به عنوان یک امانت بدانند.

امام جمعه لیکک هم در این آیین گفت: توانایی نداشتن یک مدیر اگر برخودش ثابت شود خود مدیر باید برود چرا که ماندن در پست مدیریت برای وی نوعی خیانت است.

" حجت الاسلام سید رحمت اله سیادت " افزود: باید شایسته سالاری و ظابطه مندی بر امور اجرایی حاکم شود.

وی همچنین از بی اطلاعی خود از برگزاری این آیین خبر داد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به سند تحول بنیادی آن را نقطه عطفی در این وزارت خانه عنوان کرد.

" سید عبدالصالح صمدی نسب " گفت: مدیرکل آموزش و پرورش فردی مستقل و هیچ وابستگی در تصمیم گیری های وی وجود ندارد.

" سید ابراهیم حصار " مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در آیین تودیع خود گفت:در بدو پذیرش پست مدیریت آموزش و پرورش بهمئی سعی کردم دنبال جذب حداکثری و دفع حداقلی باشم.

وی افزود: برخی خواسته های گروهی و سیاسی و طایفه ای در آموزش و پرورش بی تاثیر نبودند و ما سعی کردیم با تعامل و انعطاف پذیری رویکردی خوب با همه داشته باشیم.

" سید عبداله دهبانزاده " رئیس جدید آموزش و پرورش بهمئی نیز در ادامه این آئین گفت: برنامه ریزی و اهداف مدیریتی خود را در جلسات خصوصی با مسولان آموزش و پرورش شهرستان در میان می گذارم.

از نکات جالب توجه این برنامه تذکر مجری برنامه در شروع جلسه به سیاوش فرماندار بهمئی بود که مجری عنوان کرد فقط پنج دققیه فرصت صحبت کردن هست اما سیاوش 18 دقیقه پشت تریبون ماند و سخنرانی کرد.

شهرستان بهمئی یکی از شهرستان های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود 270 کیلومتر فاصله دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز