خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک نمایندگان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تهران:

حمایت صندوق توسعه ملی از سرمایه گذاران بخض خصوصی در استان

براساس مصوبات این نشست، محدودیتی در بخش اعتبارات سرمایه گذاری صنعت و کشاورزی در این استان وجود ندارد و سرمایه گذاران با ارائه طرح های مناسب می توانند از امتیارات ویژه صندوق توسعه نهایت بهره را در امر سرمایه گذاری ببرند.

ایلنا – یاسوج: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهمراه مجمع نمایندگان این استان در مجلس نهم شورای اسلامی نشست مشترکی با مدیرعامل صندوق توسعه ملی کشور برگزار کردند.

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی با تائید این خبر به ایلنا در یاسوج گفت: برای بهره گیری بیشتر از همکاری صندوق توسعه ملی کشور در بخش های مختلف بویژه بخش های کشاورزی و صنعت در کهگیلویه و بویراحمد این نشست مشترک برگزار شد.

وی استفاده بهتر و مطلوبتر از ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه و بالفعل کهگیلویه و بویراحمد در بخش های کشاورزی و صنعت این استان با بهره گیری از حمایت های مالی صندوق توسعه ملی با استفاده از حضور شایسته بخش خصوصی و سرمایه گذاران در این زمینه را از دیگر اهداف نشست مشترک استاندار و مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با مسوولان این صندوق عنوان کرد.

دبیر اول کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس نهم شورای اسلامی افزود: استعدادهای فراوانی در بخش های کشاورزی و صنعت در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که نیازمند همراهی سرمایه گذاران بخش خصوصی است اما متاسفانه بنا بدلایل مختلف، حضور سرمایه گذاران در این بخش ها چشمگیر نیست.

بزرگواری، مصوبات نشست مشترک استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان در مجلس و مسوولان صندوق توسعه ملی کشور را مطلوب ارزیابی نمود و خاطرنشان کرد: براساس مصوبات این نشست، محدودیتی در بخش اعتبارات سرمایه گذاری صنعت و کشاورزی در این استان وجود ندارد و سرمایه گذاران با ارائه طرح های مناسب می توانند از امتیارات ویژه صندوق توسعه نهایت بهره را در امر سرمایه گذاری ببرند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه سرمایه گذاران بخش های صنعت و کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد می بایست طرح های کارشناسی شده مطلوبی به صندوق توسعه ملی کشور ارائه دهند، بیان داشت: با صحبت ها و رایزنی هایی که صورت گرفته، سرمایه گذاران بخش خصوصی به هر میزانی که بخواهند می توانند اعتبار درخواست کنند.

وی گفت: براساس این نشست، صندوق توسعه ملی کشور متعهد شد به هرتعداد سرمایه گذار در بخش های صنعت و کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات لازم در اختیار آنان قرار گیرد و محدودیتی وجود نداشته باشد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی، نشست مشترک استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مجمع نمایندگان استان در مجلس نهم شورای اسلامی و مسوولان صندوق توسعه ملی کشور را نشانه بارزی از اتحاد و وحدت بین مسوولان این استان برشمرد.

بزرگواری اظهار امیدواری کرد با حضور " دکتر سید حسین صابری " استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد و برگزاری نشست های این چنینی شاهد تسریع توسعه همه جانبه در این استان بود.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز