خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب الله ایران کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری است

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۳۲

حزب الله وابسته به هیچگونه گرایشی به چپ و راست ندارد.

ایلنا - یاسوج: دبیرکل حزب الله ایران از کاندیداتوری خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده کشورمان خبر داد و گفت: با تمام تلاش و همت در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهم کرد و به هیچ عنوان نیز کنار نخواهم رفت.

" حجه الاسلام محمد باقر خرازی" در گفتگو با "ایلنا " در سفر انتخاباتی خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص حضورش در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به نمایندگی از حزب الله ایران سخن به میان آورد و گفت: در انتخابات آینده حضور پیدا خواهم کرد و شعارهای بنده نیز تبعیت از ولایت و رهبری است.

دبیرکل حزب الله ایران با تاکید بر اینکه گرایش چپ و راست ندارد ادامه داد: حزب الله وابسته به هیچگونه گرایشی به چپ و راست ندارد.

خرازی با بیان اینکه همیشه کاندیداهای مختلف یا اصولگرا هستند و یا اصلاح طلب ابراز داشت: حزب الله ایران وابسته به هیچ کدام از این ها نبوده و خود حزبی مستقل به نام حزب الله است.

این فعال سیاسی گفت: اگر رئیس جمهور شوم از نیروهای توانمند همه گرایش ها در کابینه ام استفاده می کنم.

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اگر رئیس جمهور شوم مثل روسای جمهور قبل و حاضر از نیروهای وابسته و ضعیف استفاده نخواهم کرد.

خرازی گفت: مطمئن باشید دولت حزب الله از نیروهایی تشکیل خواهد شد که توان بالا داشته باشد و کاری هم ندارم که وابسته به چه حزب و گروهی باشند.

وی تصریح کرد: هرچند که از بزرگترین منتقدان دولت حاضر هستم اما از کابینه حاضر نیز تعدادی را شایسته می دانم و از آنها نیز استفاده خواهم کرد.

دبیرکل حزب الله ایران در خصوص ائتلاف های پیش رو از جمله 2+1 گفت: به هیچ وجه نه ائتلاف خواهم کرد و نه کنار می کشم.

وی این استان را دارای منابع بالقوه عنوان کرد و اظهارداشت: این استان دارای قابلیت های زیادی است و بنده شخصا این استان را از طریق یک بالگرد که خودم نیز به همراه چند نفر دیگر خلبان آن بودم در این سفر زیر نظر داشتم و قابلیت های آن را مشاهده کردم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز