خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی به یاسوج سفر می کند

کد خبر : ۴۲۶۱۹

سخنرانی " دکتر رضایی " در همایش " تحریم ها و اقتصاد مقاومتی " ساعت 15 روز چهارشنبه هیجدهم بهمن ماه 91 در بین مردم این استان خواهد بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران و یکی از کاندیداهای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در آینده ای نزدیک به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

مشاور ارشد " دکتر محسن رضایی " با تائید این خبر گفت: " دکتر رضایی " روز چهارشنبه هیجدهم بهمن ماه جاری سفر یک یا دو روزه ای به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد خواهد داشت.

" شریف اسدی " در گفت و شنود  با ایلنا از یاسوج افزود: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این سفر دیدارهایی با مردم، نخبگان و خانوده های معظم شاهد در یاسوج خواهد داشت.

وی هدف از سفر " رضایی " یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را دیدار با مردم، آشنایی با مشکلات آنان و سخنرانی در همایش بزرگ " تحریم ها و اقتصاد مقاومتی " عنوان کرد.

مشاور ارشد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سخنرانی " دکتر رضایی " در همایش " تحریم ها و اقتصاد مقاومتی " ساعت 15 روز چهارشنبه هیجدهم بهمن ماه 91 در بین مردم این استان خواهد بود.

اسدی، زمان ورود دکتر رضایی به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را ساعت 9 صبح از طریق فرودگاه این شهر ذکر و یادآورشد: ایشان علاوه بر دیدارهای مردمی، نخبگان، خانواده های معظم شاهد، زیارت گلزار شهداء و سخنرانی در همایش " تحریم ها و اقتصاد مقاومتی "، در جوار نماینده فقید مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری " حضرت آیت اله ملک حسینی " نیز حضور پیدا می کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز