خبرگزاری کار ایران

در کهگیلویه و بویراحمد؛

هر 48 ساعت یک پایه برق شکسته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۷۷

براساس آخرین اطلاعات و آمار کنونی، متاسفانه هرساله تعداد 190 اصله پایه برق بدلیل بی احتیاطی رانندگان شکسته می شود.

ایلنا - یاسوج: معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد از شکستگی مستمر و پی در پی پایه های برق فشار متوسط و ضعیف در نقاط مختلف این استان اظهار نگرانی و گلایه مندی کرد.

" محمدابراهیم اسکندری " در گفتگو با ایلنا در یاسوج بیان کرد: بدلیل بی احتیاطی رانندگان در هر 48 ساعت یک اصله پایه برق توسط خودروها شکسته و سبب قطعی برق در سطح شهرها و روستاهای این استان می شود.

وی با بیان برخی آمارها در این ارتباط، اظهارداشت: براساس آخرین اطلاعات و آمار کنونی، متاسفانه هرساله تعداد 190 اصله پایه برق بدلیل بی احتیاطی رانندگان شکسته می شود.

این مسوول شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، اغلب رانندگانی که سبب شکسته شدن پایه های برق در این استان می شود را افراد کم سن و سال و یا فاقد صلاحیت رانندگی دانست.

اسکندری افزود: برای جلوگیری از روند کنونی انجام امور فرهنگی مهمترین راهکار برای کاهش شکسته شدن پایه های برق در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی از نبود محدودیت در تامین برق مشترکین در کهگیلویه و بویراحمد با انجام مدیریتی صحیح خبرداد و بیان داشت: این شرکت توانسته با مدیریت صحیح و مدون اقدامات قابل قبولی در زمینه کاهش خاموشی ها انجام دهد.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تعمیرات شبکه های فرسوده را مهمترین عامل کاهش خاموشی ها و ارتقای پایداری شبکه برق در این استان عنوان کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز