خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار خبر داد:

رشد 20 درصدی طلاق در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۱

اگر زنان جامعه حجاب را رعایت كنند،هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم می مانند و هم سلامت خانواده حفظ خواهد شد.

ایلنا - یاسوج: معاون سیاسی و امنیتی استاندار كهگیلویه و بویر احمد گفت: این استان یكی از چهار استان برتر در آمار طلاق كشور است.

به گزارش ایلنا از لنده، " سیف اله مطلبی " در همایش عفاف و حجاب در شهرستان لنده با بیان این مطلب از ضرورت حفظ حجاب برای مقابله با هنجار شكنی های اجتماعی نام برد.

وی نظارت بر پوشش لباس مناسب، دقت نظر در انتخاب دوست و پیاده كردن الگوهای مناسب برای جلوگیری از بد حجابی و همچنین جلوگیری از منسوجات و كالاهای فرهنگی نامتناسب را از بهترین راه های رسیدن به این مهم برشمرد و گفت: بالارفتن آمار طلاق از دیگر عواقب بدحجابی است كه رشد 20 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است

حجت الاسلام عبد الملكی امام جمعه لنده هم در این همایش از خانواده ها خواست تا با جدیت بیشتر فرزندان خود را با آداب اسلامی و شرعی اجین كنند.

وی افزود: اگر زنان جامعه حجاب را رعایت كنند،هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم می مانند و هم سلامت خانواده حفظ خواهد شد.

وی برگزاری چنین همایش هایی را برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف لازم مؤكد برشمرد و آنرا باعث آگاهی بیشتر جامعه با مسائل دانست

فاطمیان فرماندار شهرستان لنده نیز پردازش و ایجاد برنامه های فرهنگی با محوریت جاب و آگاهی دادن به خانواده ها را از تریبونهای مختلف را خواستار شد و گفت برای ریشه كن كردن بد حجابی باید اولین گام را از خانواده ها آغاز كرد.

شهرستان لنده یکی از شهرستان های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود 240 کیلومتر فاصله دارد.

پایان پیام

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز