خبرگزاری کار ایران

نماینده گچساران و باشت در مجلس نهم در نامه ای اعتراض آمیز:

خواستار بازنگری در آزمون شركت نفت هستم

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۸۸

با واحدهای کاریابی و دیگر متخلفین برخورد قانونی صورت گرفته و اطلاع رسانی شود.

ایلنا - یاسوج: نماینده شهرستانهای گچساران و باشت به رئیس اداره كار،تعاون و رفاه شهرستان گچساران در خصوص انتشار لیست اولیه جذب نیرو در شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران نامه ای اعتراض آمیز نوشته كه یك نسخه از آن در اختیار دفتر خبرگزاری کار ایران (ایلنا یاسوج)  قرار گرفته است.
متن نامه "غلامرضا تاجگردون" بدین شرح است:
بسمه تعالی

جناب آقای کرمی

رییس محترم اداره تعاون کار و امور اجتماعی گچساران

با سلام و احترام

با اطلاع رسانی آزمون حجم کاری شرکت نفت و رویت اسامی قبول شدگان اعتراضاتی توسط مردم شریف و بالاخص شرکت کنندگان محترم صورت گرفت که نشان میدهد لازم است اسامی مورد بازنگری قرارگرفته و خطاهای احتمالی رفع گردد.

حسب گزارشات رسیده که به نظر میرسد دور از واقعیت نباشد بعضا افرادی در لیست وجود دارند که با توجه به شرایط اعلام شده و بالاخص سن شرکت کنندگان نمی توانند در آزمون شرکت کنند و اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد به منزله تخلف است و لازم است با متخلفین در هر مقامی برخورد شود.

با توجه به نکات فوق و در جهت جلوگیری هر نوع تخلف و کسب اعتماد مردم به فرایند جذب لازم است اقدامات زیر صورت پذیرد. بدیهیست اصرار اینجانب بر رعایت حق بوده و قطعا اصرار من بر سلامت کار افزوده و نیت دخالت در کار دستگاههای اجرایی را ندارم.

1: مجددا تمامی مدارک افراد چک شود.

2: لازم است برگه پایان خدمت افراد و یا مدرک تعیین تکلیف خدمت افراد چک شود. چرا که سن برخی از افراد با سال ثبت نام در واحدهای کاریابی تطبیق ندارد که در مطالعه اولیه لیست این موضوع قابل اثبات است. در صورت وجود اشتباه؛ این امر بیانگر صدور کارت تقلبی می باشد که باید مشخص شود کارتهای تقلبی از چه مرجعی صادر شده است.

3: پس از حذف افرادی که فاقد صلاحیت می باشند لیست مجدد اطلاع رسانی شود. لازم به ذکر است حسب اطلاعات واصله افراد فاقد صلاحیت مشخص است و قطعا توسط مردم و اینجانب کنترل خواهد شد.

4: با واحدهای کاریابی و دیگر متخلفین برخورد قانونی صورت گرفته و اطلاع رسانی شود.

تسریع در اقدام ضروریست.

غلام رضا تاج گردون

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز