خبرگزاری کار ایران

عضو جبهه پایداری:

احتمال ائتلاف جبهه پایداری با 1+2 ضعیف است

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۹۶

کسانی که در ائتلاف 1+2 از آنها نام برده شده از سوی جبهه پایداری واجد تمامی شرایط و ملاک های لازم این جبهه برای نامزدی ریاست جمهوری نیستند.

ایلنا - یاسوج: عضو جبهه پایداری، ائتلاف این جبهه با ائتلاف موسوم به 1+2 را در شرایط کنونی ضعیف خواند و اظهارداشت: کسانی که در ائتلاف 1+2 از آنها نام برده شده از سوی جبهه پایداری واجد تمامی شرایط و ملاک های لازم این جبهه برای نامزدی ریاست جمهوری نیستند.

" ستار هدایتخواه " به ایلنا در یاسوج گفت: از این منظر می گوئیم ائتلاف جبهه پایداری با ائتلاف موسوم 1+2 در شرایط کنونی ضعیف است چون کسانی که در این ائتلاف مطرح شده اند واجد تمامی شرایط برای معرفی از سوی این جبهه برای نامزدی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری نیستند.

وی با تشریح ملاک های جبهه پایداری برای معرفی نامزد موردنظرشان در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: کسانی که در ائتلاف 1+2 قرار دارند درحد قابل قبولی شرایط لازم و ملاک های موردنظر جبهه پایداری را برای نامزدی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ندارند.

نماینده بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا آقایان " قالیباف "، " ولایتی " و "حدادعادل" فاقد ملاک های موردنظر جبهه پایداری برای نامزدشدن در انتخابات 24 خردادماه ریاست جمهوری هستند؟ بیان داشت: اینها نکات مثبتی دارند اما همه ملاک ها را دارا نیستند و باید همچنان منتظر ماند.

هدایتخواه افزود: مبنای ائتلاف 1+2 از سوی جبهه پایداری مورد انتقاد است و ما معتقدیم مبنای ائتلاف دارای اشکالات اساسی است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز