خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

تعطیلی یک کارخانه مانند شهادت سرداری در جنگ است

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۵

معتقدم در شرایط کنونی اگر کارخانه‌ای تعطیل شود انگار سردار و یا فرمانده‌ای در جنگ به شهادت رسیده است.

ایلنا-یاسوج: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد تعطیلی یک کارخانه‌ در کشور بویژه در این استان همانند شهادت سرداری در جنگ است.

جبار کیانی در این خصوص به ایلنا در یاسوج گفت: معتقدم در شرایط کنونی اگر کارخانه‌ای تعطیل شود انگار سردار و یا فرمانده‌ای در جنگ به شهادت رسیده است.

وی وضعیت کنونی صنعت در کهگیلویه و بویراحمد را رکود و یا در آستانه تعطیلی خواند و اظهارداشت: نرخ بی‌رویه نقدینگی در بازار آسیب جدی به صنعت زده است.

این فعال اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد، توسعه صنعت در این استان را مهم‌ترین راهکار برای کاهش و یا متوقف نرخ بیکاری عنوان و خاطرنشان کرد: راه اندازی یک کارخانه‌ موجب ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار می‌شود و توسعه همه جانبه در پی دارد.

کیانی گفت: صنعت و اشتغالزایی پایدار در کهگیلویه و بویراحمد شرایط بحرانی دارد که اگر تدابیر کار‌شناسانه برای رفع این معضل اندیشیده نشود معضلات و ناهنجاری‌های اقتصادی و اجتماعی متعددی را بدنبال دارد.

وی بدون اشاره به تعداد کارخانه‌ها و یا واحدهای صنعتی که در کهگیلویه و بویراحمد با مشکلات اساسی برای راه اندازی دوباره مواجه هستند، خاطرنشان کرد: تزریق پول به تنهایی نمی‌تواند راهگشای مشکلات کنونی صنعت در این استان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز