خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه و چرام در مجلس:

خدمات دولت احمدی نژاد به مناطق محروم قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۹۶

خدمات انجام شده از سوی این دولت‌ها در تمامی بخش‌ها قابل مشاهده است.

ایلنا: نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی از عملکرد دولت‌های نهم و دهم دکتر احمدی‌نژاد در حوزه انتخابیه خود تقدیر ویژه کرد.

«حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری» در گفت و شنود اختصاصی با ایلنا در یاسوج گفت: خدمات دولت‌های دکتر احمدی‌نژاد در مناطق محروم از جمله حوزه انتخابیه ما جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده از سوی دولت‌های نهم و دهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نسبت به دولت‌های گذشته قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: خدمات انجام شده از سوی این دولت‌ها در تمامی بخش‌ها قابل مشاهده است.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی افزود: در حوزه‌های کشاورزی، راه، مخابرات، برق، آب، ورزش و دانشگاه‌ها خدمات ارائه شده در دولت‌های دکتر احمدی‌نژاد نسبت به دولت‌های ماقبل آن قابل مقایسه نیست.

بزرگواری با اظهار امیدواری از اینکه دولت یازدهم بتواند پروژه‌های نیمه تمام دولت دهم را در حوزه انتخابیه‌اش به اتمام برساند، خاطرنشان کرد: با اتمام این پروژه‌ها شاهد اشتغالزایی و توسعه یافتگی بیشتری خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز