خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد:

برخی سایت‌های خبری استان افرادی بی ایمان هستند

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۶۰

امروز توطئه‌هایی هستند در جامعه ما، بعضی از این سایت‌های خبری در استان ما دارند آبروی افراد و علماء را می‌برند.

ایلنا: امام جمعه شهرستان بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به نام فرد یا افرادی که در سایت‌های خبری این استان فعالیت می‌کنند، اظهارداشت: برخی سایت‌های خبری این استان افرادی بی‌ایمان و بی‌حیاء هستند.

به گزارش ایلنا از بهمئی، «حجت الاسلام و المسلمین سید رحمت اله سیادت» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان با انتقاد شدید از برخی سایت‌های خبری در کهگیلویه و بویراحمد، بیان داشت: امروز توطئه‌هایی هستند در جامعه ما، بعضی از این سایت‌های خبری در استان ما دارند بی‌حیایی می‌کنند و دارند آبروی افراد و علماء را می‌برند.

وی گفت: گاهی یک مطلبی را امام جمعه‌ای می‌گوید یا عالمی می‌گوید وآن مطلب غیر از آن مطلبی است که تیتر می‌کنند، یک افراد بی‌حیاء و یک افراد بی‌ایمان گاهی حاشیه می‌زنند و توهین به آن عالم می‌کنند.

امام جمعه بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز دنیا فهمید که علل پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس علماء بودند، خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم داند تا روحانیت را تضعیف کنند اما موفق نشدند و شما باید هوشیار باشید و باید حواستان جمع باشد.

سیادت افزود: الان مدتی است که در این یک سال که من آمده‌ام افرادی مریض آمده و دارند فشار می‌آورند که چرا علیه مسولین حرف نمی‌زنی، چرا علیه دولت حرف نمی‌زنی؛ این از لحاظ شرعی و اخلاقی حرام است آبروی افراد برده می‌شود.

وی ادامه داد: بار‌ها من عرض کردم اگر من از مسئولان انتقاد نمی‌کنم و اسمی از آن‌ها نمی‌برم دلیل نمی‌شود که من طرفدار آن‌ها هستم برای این است که باید ابروی آن‌ها حفظ شود، آن‌ها مسلمان هستند، برادران ما هستند، همشهریان ما هستند باید در خلوت تذکر داده شود و ما به مافوقش گزارش می‌دهیم.

امام جمعه بهمئی با تاکیدبر اینکه ما هم می‌توانیم عوام فریبی کنیم و هر کاری که مدیران انجام می‌دهند بگویم ما انجام داده‌ایم، یادآورشد: شرع مقدس افرادی را که دروغ می‌گویند، تهمت می‌زنند، این خبر‌ها را در سایتهای خبری می‌رنند و می‌نویسند، حاشیه می‌زنند و توهین می‌کنند این حرام است و از لحاظ قانونی جرم است.

سیادت گفت: مدتی است علیه علمای منطقه خصوصا سادات تقوی و شیوخ حتی توهین می‌کنند، مطالبی را می‌نویسند، جسارت‌های کردند، اما مسولان عکس العملی نشان ندادند این یک خطر است.

این امام جمعه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: من همین جا از مسولان قضایی و اطلاعاتی استان می‌خواهم این افراد مریض الاحوال، این افراد بی‌ایمان و ضعیف الایمان که علیه علما و علیه مسولان مطلب می‌زنند، تیتر می‌زنند و هک حرمت می‌کنند با اشد مجازات با آن‌ها برخورد و آن‌ها راسر جای خود بنشانندتا عبرتی برای سایرین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز