خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا یاسوج/

مبلغ قرارداد «جواد زرینچه» با شهرداری یاسوج اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۹۶

تمامی قراردادهای بسته شده با بازیکنان این تیم در فصل جدید کمتر از 80 میلیون تومان است.

ایلنا: مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مبلغ نهایی قرارداد سرمربی جدید این تیم را اعلام کرد.

«قباد نگین تاجی» در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا در یاسوج گفت: مبلغ نهایی قرارداد سرمربی آقای «جواد زرینچه» بازیکن سابق ملی و استقلال تهران که هم اکنون سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج است ۱۲۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه قرارداد‌ها با بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج منعقد شده، اظهار داشت: هنوز با سه بازیکن جدید باید قرارداد ببندیم.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمامی قراردادهای بسته شده با بازیکنان این تیم در فصل جدید کمتر از ۸۰ میلیون تومان است.

نگین تاجی از راه‌اندازی مدرسه فوتبال شهرداری یاسوج با هدف تشکیل تیم امید خبرداد و یادآور شد: هم اکنون ۱۷۰ نوجوان و جوان در این مدرسه فوتبال مشغول به فعالیت ورزشی هستند.

وی از موسسات مالی و بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد خواست برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری یاسوج و کسب عناوین بر‌تر در لیگ دسته کشور، همکاری‌های بیشتری از خود نشان دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز