خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه و چرام در مجلس:

گمانه‌زنی‌ها درباره انتصاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد کذب است

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۵۲

نظر مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد راجع به استاندار آینده استان مشخص نیست و هنوز جمع بندی‌های نهایی شکل نگرفته و ما از دکتر صابری می‌خواهیم به فعالیت خود ادامه دهد.

ایلنا: نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی، شایعات کنونی حول محور انتخاب اولین استاندار دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد را کذب و بی‌اساس خواند.

«حجت الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری» در گفت‌ و‌ گو با ایلنا از یاسوج گفت: اینکه استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد مشخص شده و مربوط به فلان نماینده یا آن نماینده، کذب محض و بی‌اساس است.

وی با بیان اینکه انتخاب استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی و مشورت مجمع نمایندگان این استان با وزارت کشور انتخاب می‌شود، اظهارداشت: از آقای دکتر صابری استاندار استان می‌خواهیم با قدرت و توان بیشتری نسبت به گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی افزود: گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد غلط است و باید منتظر آینده ماند که وزارت کشور چه وقت از مجمع نمایندگان مشورت می‌طلبد.

بزرگواری ادامه داد: وزارت کشور قرار است از هفته آینده با مجامع استانی نشست راجع به استانداران آینده استان‌ها برگزار که باید منتظر ماند نوبت استان کهگیلویه و بویراحمد چه وقت خواهد بود.

وی گفت: نظر مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد راجع به استاندار آینده استان مشخص نیست و هنوز جمع‌بندی‌های نهایی شکل نگرفته و ما از دکتر صابری می‌خواهیم به فعالیت خود ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز