خبرگزاری کار ایران

شهردار یاسوج خبر داد:

امتیاز تیم فوتبال شهرداری یاسوج به فروش می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۳۷

هرکسی بالاترین قیمت را ارائه دهد می‌تواند امتیاز تیم فوتبال شهرداری یاسوج را خریداری کند، اگرچه هنوز کسی علاقمند به خریداری این تیم نیست.

ایلنا: شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد اگر اشخاص حقیقی یا حقوقی تمایل به خریداری امتیاز تیم فوتبال شهرداری این شهر را داشته باشند شهرداری یاسوج آمادگی برای واگذاری این امتیاز را دارد.

قباد نگین تاجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج افزود: بعد از اینکه شورای سوم شهر یاسوج لایحه‌ای را مبنی بر فروش امتیاز تیم شهرداری یاسوج به تصویب رساندند کمیسیون تطبیق فرمانداری بویراحمد این مصوبه را اصلاح کرد.

وی گفت: کمیسیون تطبیق فرمانداری بویراحمد بعد از بررسی‌های لازم اعلام نمود به دلیل بدهی‌های شهرداری یاسوج امکان واگذاری تیم فوتبال شهرداری این شهر وجود دارد.

شهردار یاسوج افزود: بعد از اعلام نظرنهایی کمیسیون تطبیق فرمانداری بویراحمد، در دو آگهی ملی و استانی مزایده فروش امتیاز تیم فوتبال شهرداری یاسوج منتشر شد.

نگین تاجی با بیان اینکه اشخاص حقیقی یا حقوقی تاکنون برای خرید امتیاز تیم فوتبال شهرداری یاسوج استقبالی نکرده‌اند، گفت: به رغم اینکه شهرداری یاسوج هزینه‌هایی را نیز هم اکنون برای این تیم نموده اما آمادگی واگذاری امتیاز تیم فوتبال را داریم.

وی افزود: قرارداد امسال تیم فوتبال شهرداری یاسوج با دست اندرکاران این تیم اعم از مربی، سرمربی و بازیکنان ۱۳ میلیارد ریال بوده که ممکن است مبلغ این قرارداد افزایش پیدا کند.

شهردار یاسوج گفت: امتیاز تیم فوتبال شهرداری یاسوج قانونی و اینکه به چه مبلغی واگذار شود بستگی به شرایط و مصوبه شورای شهر یاسوج دارد.

نگین تاجی افزود: هرکسی بالا‌ترین قیمت را ارائه دهد می‌تواند امتیاز تیم فوتبال شهرداری یاسوج را خریداری کند اگرچه هنوز کسی علاقمند به خریداری این تیم نیست.

وی اظهارکرد: تا زمانی که امتیاز تیم فوتبال شهرداری یاسوج به فروش نرسیده باشد شهرداری این شهر مجبور است هزینه‌های این تیم را پرداخت کند، اگرچه خود این نهاد مردمی دارای مشکلات متعدد مالی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز