خبرگزاری کار ایران

در روز اول هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد؛

12 طرح عمرانی در گچساران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۴۹

خدمات دولت و این نظام مقدس در بخش‌های مختلف قابل تقدیر بوده و خدمت‌گذاری به مردم ولایتمدار ایران اسلامی به عنوان اولویت انجام امور است.

ایلنا: با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان و در دومین روز از هفته دولت، ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۶۱ میلیارد ریال در گچساران افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی گچساران گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکرد مسئولان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایلنا از گچساران، «سید حسین صابری» ابراز داشت: هفته دولت یادآور زحمات صادقانه دولت مکتبی و مردمی شهیدان رجایی و باهنر بوده که دولتمردان ایران اسلامی همواره با الگو قرار دادن این شهیدان والامقام خدمات ارزنده و مطلوبی به ملت عزیز ایران ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در گچساران، راه‌اندازی این پروژه‌ها را گامی مؤثر در خدمات‌رسانی مطلوب به مردم دانست و گفت: مسئولان همواره باید با حمایت مردم، سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی در بخش‌های مختلف را افزایش دهند.

صابری اظهار داشت: خدمات دولت و این نظام مقدس در بخش‌های مختلف قابل تقدیر بوده و خدمت‌گذاری به مردم ولایتمدار ایران اسلامی به عنوان اولویت انجام امور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، طرح‌های کشاورزی را به عنوان عمده‌ترین طرح‌های افتتاحی گچساران در هفته دولت عنوان و یادآور شد: این استان و به ویژه گچساران در زمینه تولید محصولات کشاورزی و دامی جایگاه خوبی داشته و دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها خوبی در زمینه آب و خاک است.

وی افتتاح پروژه پرورش مرغ تخم‌گذار ۳۰ هزار قطعه‌ای را از جمله طرح‌های بزرگ جهاد کشاورزی این شهرستان اعلام کرد.

صابری افزود: حمایت هرچه بیشتر از این طرح‌ها ضمن ایجاد اشتغالزایی، سبب توسعه بخش کشاورزی و عدم وابستگی به واردات از دیگر شهرستان‌‌ها و استان‌های همجوار می‌شود.

در دومین روز از هفته دولت افزون بر ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار افزون بر ۶۱ میلیارد ریال شامل ساختمان اداره کار، ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فاز سوم ساختمان پزشکان و مرکز شماره دوم اورژانس، ساختمان اداره صنعت، معدن و تجارت، هشت طرح کشاورزی و دامپروری و چهار طرح شرکت بهره‌برداری نفت و گاز در گچساران به بهره‌برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز