خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد:

نیازمند مشارکت مردمی در حوزه بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۷۶

تعداد زیادی از معلولان و نیازمندان جامعه هدف بهزیستی در این استان نیازمند مسکن و سرپناه هستند که بدلیل کمی اعتبارات تخصیصی و پایین بودن مشارکت خیرین با مشکلاتی در این ارتباط مواجه هستیم.

ایلنا: مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشارکت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف بهزیستی این استان متاسفانه ناچیز بوده و نیاز به مشارکت گسترده داریم.

فضل الله اتابک در گفتگو با ایلنا در یاسوج گفت: بیش از ۱۸ هزار معلول در کهگیلویه و بویراحمد تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان بوده که نیازمند همراهی و مشارکت مردم برای حمایت بیشتر از آن‌ها و کسانی که در صف انتظار این حمایت‌ها هستند هستیم.

وی افزود: برای حمایت از جامعه هدف اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد، اعتبارات کنونی بسیار ناچیز و این اعتبارات به هیچ عنوان پاسخگوی خواسته‌ها و نیازهای مختلف ما منطقی جامعه هدف نیست.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: متاسفانه شاهد مشارکت مردمی خوبی در حمایت از جامعه هدف بهزیستی استان نیستیم که می‌طلبد خیرین و نیکوکاران در این امر ما را یاری دهند.

اتابک گفت: خدمات ارائه شده به مددجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد براساس تخصیص اعتبارات، مشارکت خیرین و مردم صورت می‌گیرد که متاسفانه هم اکنون هم در بخش تخصیص اعتبارات وهم در بخش همراهی خیرین با مشکلاتی روبرو هستیم.

وی افزود: تعداد زیادی از معلولان و نیازمندان جامعه هدف بهزیستی در این استان نیازمند مسکن و سرپناه هستند که به دلیل کمی اعتبارات تخصیصی و پایین بودن مشارکت خیرین با مشکلاتی در این ارتباط مواجه هستیم.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان نیز شرایط به همین گونه است و اگر بخش‌های خصوصی با بهزیستی همراهی‌های لازم را داشته باشند بخشی از مشکلات در این زمینه رفع می‌شود.

اتابک از مسوولان کهگیلویه و بویراحمد، خیرین و مردم خواست برای حمایت از نیازمندان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان همراهی و همکاری بیشتر و مطلوب‌تری از خود نشان دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز