خبرگزاری کار ایران

منتظری:

تجلیل از ۳۰ نویسنده برگزیده کشور در اختتامیه جشنواره گام اول در گلستان

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۸۵

این جشنواره به منظور تجلیل و تکریم از آثار برگزیده کتاب توسط نویسندگانی که برای نخستین بار کتاب نوشتند در 5 محور شعر بزرگسالان و کودک و نوجوان، داستان کودک و نوجوان، علم و کلام، اخلاق و عرفان و علوم قرآنی و حدیث برگزار می شود.

ایلنا-گرگان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره گام اول (6 دی(سال جاری با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، غلامرضا منتظری گفت: این جشنواره به منظور تجلیل و تکریم از آثار برگزیده کتاب توسط نویسندگانی که برای نخستین بار کتاب نوشتند در 5 محور شعر بزرگسالان و کودک و نوجوان، داستان کودک و نوجوان، علم و کلام، اخلاق و عرفان و علوم قرآنی و حدیث برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم، با ارزیابی های صورت گرفته در 5 محور، از 30 برگزیده سال 90 کل کشور که از محققان و نویسندگان هستند تجلیل صورت می گیرد.

منتظری با بیان اینکه جشنواره گام اول هر سال به میزبانی یک استان برگزار می شود، تصریح کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره در استان گلستان، تندیس یادبود جشنواره تحویل مدیرکل استان بعدی (یزد) می شود.

وی با اشاره به برگزاری همزمان مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه کتاب بزرگ استان و اختتامیه گام اول، ادامه داد: جلسه مشترک روز (6 دی) با حضور دکتر اسماعیلی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شجاعی، مدیریت خانه کتاب کشور، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گلستان، چهره های استانی و کشوری، محققان و پژوهشگران استان برگزار می شود.

منتظری، تجلیل از بیشترین مراجعه کنندگان به کتابخانه های عمومی، مساجد و مدارس، تجلیل از چهره های برتر حوزه فرهنگ و کتاب استان و تجلیل از محققان و پژوهشگران استان از برنامه های این روز برشمرد و گفت: مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب استان نیز عصر روز (6 دی) با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.

گفتنی است، جشنواره گام اول از سال 86 به صورت سالانه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز