خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان:

عملکرد خوب متولیان تعلیم و تربیت در کشور و استان قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۶۱

در این دوره متولیان امر تعلیم و تربیت چه در کشور و چه در استان بسیار خوب عمل کرده اند و شاهد اجرایی شدن برنامه های پرورشی خوبی هستیم که قابل تقدیر است.

ایلنا- گرگان: نماینده ولی فقیه دراستان گلستان در جمع نمازگزاران اداره کل آموزش و پرورش، به نقش تربیتی آموزش و پرورش در کشور اشاره نمود و گفت: با توجه به پیشرفت خوب و کسب رتبه های علمی کشور در دنیا، باز هم باید سرعت بیشتری به این روند بدهیم و در این راه نباید از مسئله تربیت و پرورش غافل شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان،آیت الله نورمفیدی در ادامه به تلاش های آموزش و پرورش اشاره و تاکید کرد: در این دوره متولیان امر تعلیم و تربیت چه در کشور و چه در استان بسیار خوب عمل کرده اند و شاهد اجرایی شدن برنامه های پرورشی خوبی هستیم که قابل تقدیر است.

امام جمعه شهرستان گرگان با اشاره به نقش اساسی که قرآن و اهمیتی که برای پرورش قائل شده ضمن اشاره به روایات گفت: اگر کسی گمراهی را هدایت کند مثل این است که همه انسان ها را هدایت کرده و کسی را گمراه کند مثل آن است که همه انسان ها را گمراه نموده است و این نشان دهنده اهمیت پرورش در اسلام است.

وی اذعان داشت: این نقش بسیار حساس و اساسی، قسمت اعظمی از وظایف آموزش و پرورش را در سراسر کشور تشکیل می دهد و اکنون شاهد اجرای تلاش های شبانه روزی آموزش و پرورش در این بخش هستیم تا ایمان واقعی در دل های نوجوانان و جوانان نقش بسته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز