خبرگزاری کار ایران

سینما در شهرستانها/

سینما قدس علی آباد كتول تبدیل به مخروبه شده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۷۸

سینما قدس علی آبادکتول متروکه و غیر قابل استفاده شده است و علاقمندان به هنرهفتم درعلی آبادکتول برای دیدن فیلم مجبور هستند مسیرهای طولانی به شهرهای دارای سینما را پیماش کنند.سینما قدس علی آبادکتول اکنون به مکان مخروبه ای تبدیل شده است

ایلنا - علی آبادکتول: سینما قدس علی آبادکتول متروکه و غیر قابل استفاده شده است و علاقمندان به هنرهفتم درعلی آبادکتول برای دیدن فیلم مجبور هستند مسیرهای طولانی به شهرهای دارای سینما را پیماش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در علی آباد کتول، نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در این زمینه می گوید: بناداریم مجموعه سینماقدس علی آبادکتول را به مجتمع فرهنگی هنری تبدیل کنیم وتابه حال نیز اقدامات موثری را دراین جهت انجام داده ایم.

رحمت الله نوروزی اظهار داشت: این شهرستان از فرهنگ، آداب و رسوم بسیار غنی و بالایی برخوردار است و جوانان این شهرستان دارای استعدادهای درخشانی در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری هستند.

وی اظهار داشت: ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری در این شهرستان از ضروریات بوده و گام موثر و بزرگی برای ارتقای بخش فرهنگی و هنری این شهرستان است.

نوروزی گفت: شهرستان علی آبادکتول با بیش از 60 هزار نفر جمعیت شهری و 134 هزار نفر جمعیت شهرستان با دو شهر علی آباد و فاضل آباد از داشتن یک سینمای ساده و ابتدایی محروم است.

نماینده مردم علی آبادکتول و کمالان همچنین اضافه کرد: در زمینه های فرهنگی و هنری نیز مانند سایر زمینه ها جدی پیگیری خواهیم کرد تا نیازهای بحق این مردم ولایتمدار محقق شود.

علی‌آباد کَتول (علی‌آباد)، شهری در استان گلستان است كه مرکز شهرستان علی‌آباد این استان است. این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ به عتوان سومین شهر استان از نظر جمعیت معرفی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز