خبرگزاری کار ایران

خاکپور:

1951 مددجوی کمیته امداد گلستان مورد مشاوره قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۸۵

در همین راستا در 9 ماه سال جاری در مدیریت شهرستانها و كانونهای دائم این نهاد برای یك هزار و 951 مددجو جلسات مشاوره برگزار شده كه از این تعداد یك هزار و 651 نفر زن و 300 نفر مرد بوده اند.

ایلنا - گرگان: رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی كمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در 9 ماه سال جاری یك هزار و 951 مددجو در کمیته امداد شهرستانها و كانون های دائم كمیته امداد گلستان مورد مشاوره قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، پرویز خاکپور اظهار داشت: با توجه به گسترده گی نیازهای اجتماعی در جامعه امروز استفاده از مشاوره در امور یك امر ضروری است بر همین اساس این مسئله در این نهاد مورد توجه قرار گرفته و با استفاده از ظرفیتها و پتانسیل هایی كه در سطح استان وجود دارد تلاش كرده ایم تا كلاسهای مشاوره ارزشمندی را برای ارائه راهكارهای مناسب در مسائل و مشكلات مددجویان در دستور كار داشته باشیم.

وی افزود: در همین راستا در 9 ماه سال جاری در مدیریت شهرستانها و كانونهای دائم این نهاد برای یك هزار و 951 مددجو جلسات مشاوره برگزار شده كه از این تعداد یك هزار و 651 نفر زن و 300 نفر مرد بوده اند.

خاکپور تصریح كرد: این مشاوره ها در موضوعات مختلف خانوادگی، شغلی، تربیت فرزندان، تحصیلی و... بوده كه در این راستا 844 نفر به مرحله اتمام مشاوره رسیده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز