خبرگزاری کار ایران

رییس اداره راه و شهرسازی گنبدكاووس:

راهداری خوش ییلاق – آزادشهر به شكل ویژه انجام می‌شود

کد خبر : ۳۷۱۱۹

رییس اداره راه و شهرسازی گنبدكاووس با اشاره به اهمیت عملیات راهداری در فصل زمستان گفت: این عملیات در محورهای كوهستانی به صورت ویژه انجام می شود.

ایلنا- گنبد کاووس: رییس اداره راه و شهرسازی گنبدكاووس با اشاره به اهمیت عملیات راهداری در فصل زمستان گفت: این عملیات در محورهای كوهستانی به صورت ویژه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گنبد کاووس، "قاسم دبوری فریمانی" گفت: به همین منظور تمام تلاش نیروها و عوامل راهداری منطقه بر این است كه در طول شبانه روز در این محورها حضور داشته باشند تا با انجام مستمر عملیات راهداری، شرایط امنی برای تردد رانندگان فراهم شود.

به گفته وی، یكی از مهمترین و اصلی ترین محورهای كوهستانی در حوزه شرق استان، محور خوش ییلاق – آزادشهر است كه به دلیل ترانزیتی بودن و موقعیت جغرافیایی، از اهمیت ویژه ای به هنگام انجام عملیات راهداری برخوردار است.

دبوری فریمانی به رانندگان توصیه كرد: در ایام زمستان بویژه در روزهای بارانی و برفی از سفرهای غیر ضروری خودداری كرده و در صورت سفر؛ لوازم گرمایشی، غذاهای فاسد نشدنی و بخصوص زنجیر چرخ به همراه داشته و نحوه بستن آن را نیز، فرا گرفته باشند.

وی ادامه داد: نبستن زنجیر چرخ موجب لغزیدگی خودروها در محورهای كوهستانی شده و امكان وقوع حوادث ناگوار را برای رانندگان میسر می سازد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز