خبرگزاری کار ایران

با اعتبار ۱۸میلیارد تومان/

27 پروژه اشتغالزایی بخش تعاون افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۷۴

با افتتاح این پروژه ها، بیش از 600 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شدند./از این تعداد اشتغال ایجاد شده، 210 نفر فقط در پروژه هایبرهاوش گنبد مشغول به کار شده اند.

ایلنا-گرگان: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت:در ایام دهه مبارک فجر، ۲۷ پروژه اشتغالزایی بخش تعاون استان گلستان با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان اعتبار، به صورت متمرکز در گنبدکاووس افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، حسینعلی خواجه مظفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: این پروژه ها در بخش های خدمات، صنعت، معدن و کشاورزی است که با حضور استاندار به صورت متمرکز افتتاح شده است.

وی با اشاره به هزینه 18 میلیارد و 770 میلیون تومانی این پروژه ها، افزود: از این مبلغ، 9 میلیارد و 770 میلیون تومان تسهیلات بانکی و مابقی سهم آورده شرکت های تعاونی است.

دبیر کمیته کارگری ستاد دهه فجر گلستان تصریح کرد: با افتتاح این پروژه ها، بیش از 600 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به ظرفیت و توانمندی بخش تعاون در اشتغالزایی، ادامه داد: از این تعداد اشتغال ایجاد شده، 210 نفر فقط در پروژه هایبرهاوش گنبد مشغول به کار شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در خصوص پروژه عظیم موج های آبی گلستان، گفت: این پروژه یکی از پروژه های بزرگ شرکت تعاونی است و با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده از محل صندوق توسعه ملی به صورت ارزی تسهیلات پرداخت شود.

وی این پروژه را یکی پروژه های منحصر به فرد ورزش های آبی در شمال کشور خواند و ابراز امیدواری کرد: این پروژه تا پایان سال 92 به بهره برداری می رسد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز