خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره فیلم و عکس سراب در گرگان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۵

آخرین مهلت ارسال آثار دهم اسفندماه 1391 و زمان داوری آثار نیز پانزدهم همین ماه است.

ایلنا-گرگان: مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: نخستین جشنواره فیلم و عکس سراب با نگاهی دوباره به موضوع مواد مخدر اسفندماه 1391 در گرگان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، علی کبیر اظهارداشت: آخرین مهلت ارسال آثار دهم اسفندماه 1391 و زمان داوری آثار نیز پانزدهم همین ماه است.

وی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره بیستم اسفندماه و نمایش عکس ها و فیلم ها از بیستم تا بیست و هشتم اسفندماه 1391 برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: این جشنواره چهار بخش مسابقه، فیلم کوتاه، عکس و فیلم مستند خانگی دارد.

کبیر هدف از برگزاری نخستین جشنواره استانی فیلم و عکس سراب را تشویق و ترغیب فیلمسازان و عکاسان به تولید آثاری که سطح بینش و آگاهی مخاطبین را در جلوگیری از گسترش آلودگی به مواد مخدر بالا می برند، عنوان کرد.

وی اضافه کرد: این جشنواره با موضوعاتی همچون آثار مخرب اعتیاد در همه ابعاد اجتماع و حفظ سلامت جامعه در مواجه با اعتیاد برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ادامه داد: کمک به معتادان به عنوان یک وظیفه اجتماعی، ترک اعتیاد به عنوان تولدی دوباره و تاثیر تربیت و آموزش در جلوگیری از اعتیاد برخی دیگر از موضوعات نخستین جشنواره استانی فیلم و عکس سراب هستند.

به گفته کبیر، فیلم ها در بخش های داستانی، مستند، تجربی و یا انیمیشن شرکت کرده و فیلم مستند خانگی آثاری هستند که به وسیله دوربین های خانگی و تلفن همراه به صورت ساده و در قالب مستند ساخته می شوند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره توسط موسسه فرهنگی و هنری پیام سرو گلستان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن سینمای جوانان گرگان برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان مدت زمان فیلم های کوتاه و خانگی را به ترتیب 20 و پنج دقیقه عنوان کرد و گفت: آثار ارسالی باید از سال 1388 به بعد تولید شده باشند.

کبیر اضافه کرد: محدودیتی برای ارسال عکس برای شرکت در جشنواره وجود ندارد.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای دریافت فرم شرکت در نخستین جشنواره استانی فیلم و عکس سراب به واحد سینمائی، سعمی و بصری این اداره کل مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز