خبرگزاری کار ایران

سیستم لوله کشی داخلی منازل باید هر چند وقت یکبار کنترل شود

asdasd

استفاده از شیلنگهای مرغوب همراه با بست فلزی مناسب برای نصب وسایل گاز سوز، عدم استفاده از شومینه که علاوه بر افزایش مصرف منجر به آلودگی محیط شده و سردرد و سرگیجه را بهمراه دارد از موارد دیگری است که باید به آن توجه شود.

گرگان - ایلنا: رئیس روابط عمومی گاز گلستان گفت: سیستم لوله کشی داخلی منازل باید هر چند وقت یکبار کنترل شود

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان ، سید جواد موسوی گفت: با توجه به اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم و مشترکین در حال نصب و راه اندازی وسایل گاز سوز بوده ضروری است به نکات ایمنی توجه ویژه داشته باشند تا بتوانند از گاز طبیعی این انرژی پاک بخوبی استفاده نمایند.

وی خاطر نشان کرد: سیستم لوله کشی داخلی منازل باید هر چند وقت یکبار کنترل شود و در صورت زنگ زدگی یا خوردگی فوراً زنگ زدائی و محل مورد نظر بازسازی و رنگ آمیزی شود.

رئیس روابط عمومی گاز گلستان درخصوص اهمیت نصب صحیح وسایل گازسوز تصریح کرد: از نکات مهمی که مصرف کنندگان گاز طبیعی باید مورد توجه قرار دهند اینست که قبل از نصب وسایل گاز سوز آنرا از طریق سرویس کاران مجاز کنترل نموده و از صحت کارکرد آن اطمینان حاصل نمایند.

وی افزود: دودکش وسایل گاز سوز باید کاملاً کنترل شود و از باز بودن مجاری دودکش ها اطمینان حاصل شود؛ زیرا یکی از عوامل مهمی که منجر به مرگ خاموش می شود مسدود بودن مسیر دودکش ها و محکم نبودن آن است که همین امر باعث ورود گاز سمی ناشی از احتراق حاصله از وسایل گاز سوز به داخل اطاق ها می گردد.

ایشان اظهار داشت:استفاده از شیلنگهای مرغوب همراه با بست فلزی مناسب برای نصب وسایل گاز سوز، عدم استفاده از شومینه که علاوه بر افزایش مصرف منجر به آلودگی محیط شده و سردرد و سرگیجه را بهمراه دارد از موارد دیگری است که باید به آن توجه شود.

موسوی درادامه افزود: چنانچه مشترکین عزیز قصد خرید لوازم گاز سوز را دارند حتماً وسایل استاندارد که دارای برچسب انرژی می باشد را خریداری نمایند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان در پایان اظهار داشت: از نگرانی های عمده شرکت علیرغم اطلاع رسانی مستمر عدم رعایت نکات ایمنی در زمان استفاده از وسایل گاز سوز توسط مشترکین می باشد که متاسفانه هر ساله منجر به فوت تعدادی از هموطنان عزیز می گردد لذا مصرف کنندگان محترم باید توجه ویژه ای به رعایت نکات ایمنی و آموزش آن به سایرین افراد خانواده داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز