خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

دوره آموزشی مهارت‌های زندگی در اداره كل تعاون برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۵۵

با برگزاری این دوره های آموزشی انشالله شاهد تغییرات بسیار خوب و مناسبی در کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشیم و بتوانیم به نحو شایسته به وظیفه خود در قبال خدمت رسانی به جامعه تعاون و کار استان عمل کنیم.

ایلنا-گرگان: یک دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه محیط کاری با موضوعات خودآگاهی، ارتباط موثر و کنترل هیجانات منفی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در حاشیه این دوره آموزشی گفت: مهارت‌های زندگی توانایی‌های هستند که به ما کمک می‌کنند تا در موقعیت‌های مختلف، عاقلانه و صحیح رفتار کنیم، به طوری که آرامش داشته باشیم، لذت ببریم و در عین حال با دیگران ارتباط سازگارانه و مفیدی را برقرار کنیم و بدون توسل به خشونت و یا خودخوری بتوانیم مسایل پیش آمده را حل نمائیم و ضمن کسب موفقیت در زندگی احساس شادمانی داشته باشیم.

وی افزود: یکی از موضوعات مطرح شده در این دوره، بحث خودآگاهی بود که لازمه این موضوع داشتن توانایی‌های جسمی، فیزیکی، فکری و روحی می‌باشد و ما در این دوره سعی کردیم که این توانایی‌ها را در کارکنان این اداره کل تقویت کنیم.

حسینعلی خواجه مظفری با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ارتباط موثر گفت: در زندگی اجتماعی امروز، ارتباط از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این مهم بخش اصلی زندگی ما را تشکیل می‌دهد، به ویژه در برخورد با ارباب رجوع، نوع برقراری ارتباط بسیار مهم وتاثیرگذار است.

وی اظهارداشت: انسان با مجموعه احساسات و هیجانات مختلف در طول زندگی خود روبه رو می‌شود و چنان چه این هیجانات و احساسات را به خوبی کنترل کند، می‌تواند زندگی و روابط فردی و اجتماعی سالم تری داشته باشد که متاسفانه در جامعه امروز بیشتر افراد در کنترل هیجانات منفی دچار مشکل می‌شوند و در ابراز این دسته از هیجانات است که مشکلات اصلی در سازمان بروز پیدا می‌کند.

خواجه مظفری ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این دوره‌های آموزشی انشالله شاهد تغییرات بسیار خوب و مناسبی در کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشیم و بتوانیم به نحو شایسته به وظیفه خود در قبال خدمت رسانی به جامعه تعاون و کار استان عمل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز