خبرگزاری کار ایران

تامین اجتماعی باعث آرامش خاطر خانواده‌ها می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۸۶

برای کاهش ناهنجاری های اجتماعی و تقویت بنیان خانواده ها و نیز حرکت جامعه به سوی اهداف متعالی باید امنیت اقتصادی و اجتماعی را در سایه گسترش تامین اجتماعی دنبال کرد.

ایلنا-گرگان:مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان  گفت: تضعیف یا عدم رشد تامین اجتماعی نیز باعث كم رنگ شدن معیارهای اخلاقی و باعث افزایش نابسامانی و آشفتگی های اجتماعی می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، حسین امیری افزود:با توجه به تغییرات جمعیتی و توسعه شهر نشینی، تامین اجتماعی به عنوان نیاز اساسی جامعه باعث رشد هنجارها و امنیت اجتماعی و رضایتمندی عمومی می شود.
وی خاطر نشان کرد: وجود امنیت اجتماعی موجب آرامش خاطر و آسودگی در خانواده‌ها می‌شود و اعضای خانواده با داشتن امنیت، احساس راحتی كرده و برای اهداف خود برنامه ریزی می كنند ولی در صورتیکه امنیت در کالبد خانواده نباشد قدرت برنامه ریزی و دستیابی به اهداف تعیین شده از افراد سلب می شود و باعث افزایش پدیده های منفی چون ترس، استرس و تنش در افراد می شود.
وی عنوان کرد: برای کاهش ناهنجاری های اجتماعی و تقویت بنیان خانواده ها و نیز حرکت جامعه به سوی اهداف متعالی باید امنیت اقتصادی و اجتماعی را در سایه گسترش تامین اجتماعی دنبال کرد.
وی تاکید کرد: لزوم توسعه تامین اجتماعی در جامعه ریشه در آموزه های دینی دارد و در ایران اسلامی به ویژه در سال های اخیر میزان پوشش این سازمان در بین لایه های مختلف جامعه رشد مطلوبی داشته است و اکنون هر ایرانی می تواند با انتخاب بسته های مختلف بیمه ای با توجه به میزان درآمد و توان خود از بیمه تامین اجتماعی برخوردار شود.
امـیری اعـلام کرد: در اسـتان گـلستان نیز به ویژه در دو سال اخیر میزان رشد تامین اجتـماعی سـیر صعودی گرفـته و اکنون حتی بالاتر از میزان متوسط کشوری است و در آینده این اسـتان از نظر رفـاه عـمومی و امـنیت اجتـماعی در رتبه بالای کشور قرار خواهد گرفت.
مدیر کل تامین اجتـماعی اسـتان گـلستان اظهار کرد: سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با جـهش و تحول سـاختاری در تامـین اجـتماعی مقارن شده است و این سازمان اکـنون بیشترین خـدمات را در نوع خود به بیمه شـدگان ارائه می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز