خبرگزاری کار ایران

کاهش19درصدی بارش بهمن ماه نسبت سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۰۴

میزان بارش های استان گلستان از ابتدای مهر 1391 تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 0.5 درصد کاهش و نسبت به دوره دراز مدت50 درصد افزایش یافته است

ایلنا-گرگان:میانگین بارندگی استان گلستان در بهمن ماه سال جاری در مقایسه با سال گذشته بیش از 19 درصد کاهش و نسبت به دوره شاخص دراز مدتنیز 67 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان ، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: میزان بارش های استان گلستان از ابتدای مهر 1391 تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 0.5 درصد کاهش و نسبت به دوره دراز مدت50 درصد افزایش یافته است.

 حیدریان افزود: بیشترین میانگین بارندگی آبان ماه درمحدوده شهرستان گالیکش با 207 میلی متر و کم ترین میانگین بارندگی در محدوده شهرستان کردکوینیز با 45میلی متر گزارش شده است.

وی همچنین میانگین بارندگی درمحدوده شهرستان گرگان در این ماه را 49 میلی متر اعلام کرد و گفت: بارندگی ها در محدوده این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 51 درصد کاهش یافته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در ادامه افزود: جریان رودخانه ها در مدت مهر لغایت پایان بهمن ماه سال جاری، نسبت به دوره شاخص در حوضه قره سو بیش از 7 درصد و در حوضه گرگانرود نزدیک 102.5درصد افزایش داشته است.

 حیدریان همچنین در پایان تصریح کرد: ذخیره آبخوان های آزاد زیر زمینی استان گلستان نیز در بهمن ماه سال جاری در مقایسه با بهمن سال گذشته حدود 196.5 میلیون متر مکعب افزایش داشته است، که در مقایسه با متوسط بیست و یک سال گذشته، بیش از 117 میلیون متر مکعب افزایش را نشان می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز